Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Henge ut klær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-11, 14:06   #21
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Henge ut klær?

Skulle nok ikke hengt ut tøy nei.

Bonden på andre siden av lia var visst bestemt seg for å lufte i møkkakjellern eller noe sånt. Det stinker ku møkk.

Gammel 25-04-11, 14:18   #22
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Har du ikke en mann til sånt da? Ser for meg at terrasser ikke helt egner seg til den slags aktiviteter.

I hvert fall ikke på en helligdag...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 15:19   #23
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Her i nabolaget er visst alle mann i arbeid. Det males, spyles, skiftes dekk og klippes hekk. Skulle nesten tro det var dugnad (bortsett fra at da hadde sikkert alle vært "opptatt" med noe annet).
Et skarve tørkestativ hadde neppe plaget noen her ihvertfall.

Gammel 25-04-11, 15:25   #24
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

I vårt lille byggefelt har det hengt ute klær på mange stativ hele påska... "Alle" jobber ute i hagen hver dag, igår var det en nabo som felte tre med motorsag Ingen bryr seg her, men det kommer nok litt an på nabolaget.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 15:32   #25
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Altså. Det er jo ikke mange naboer her. Jeg bor på gård. Men det er da noen hus på andre siden av lia, og huset vårt sees fra to veier.
Liten bygd og mye snill snakk.

Nå er uansett klærne inne igjen. Takket være nabo bonden som sprer møkk. Og min egen bondemann skaø visst ut å tenne på halm på jordet nå. Klærne er tatt inn, alle lufteluker er lukket.

Gammel 25-04-11, 16:01   #26
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

av Avatar,
made my day.

Jeg synes du kan. Henge ut klær.

Gammel 25-04-11, 16:04   #27
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 16:06   #28
Albertine
Passiv

Standard

Hvem skal naboene i tilfelle melde deg til, da? Gud? Vær i tilfelle litt obs på lyn fra klar himmel.

Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 16:33   #29
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har jobbet ute hele påsken vi. Ordnet i hagen, vasket bil utvendig og innvendig, ryddet stein og fikset på ting.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 16:47   #30
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes hele landet skulle gå ut og høytrykkspule terrassen. Snakk om påskestemning!

Her regner det. Hadde sola vært her, hadde vasken hengt ute den med.

Gammel 25-04-11, 16:48   #31
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me har gjort mykje ute i påsken, uten at eg har vært særlig bekymra over kva folk tenker. Men den naboen som har brukt påsken til å hogga opp betonggulvet i garasjen, kunne godt ha tenkt seg om ein gong og to. Klesvask lager i det minste ikkje lyd det.

Gammel 25-04-11, 16:58   #32
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har gjort hagearbeid, høytrykkspYlt mosegrodd fjell, hengt ut tøy og gjort en rekke andre syndige aktiviteter. Gud vil sannsyligvis straffe oss hardt.

Gammel 25-04-11, 17:10   #33
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det folk under 80 som reagerer på klær til tørk på helligdager? For meg er det en ikke-problemstilling (har hatt klær på snora gjennom hele påsken).

Gammel 25-04-11, 17:52   #34
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg vurderer å høytrykkspule terrassen. Burde jeg ikke det?

HøytrykksPULE verandaen? Hvordan gjør man det?
Det k a n hende naboene vil reagere litt på det. :morsommebilderihodet:

Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 18:09   #35
Astrid
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2011
Astrid har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er dette virkelig noe å diskutere? Er ikke dere fullt arbeidende kvinner i tidsklemma. Våre mødre eller bestemødre gikk hjemme og vasket klær i ukene. Her på Vestlandet er det ikke alltid sååå fint at vi kan henge ut i tide og "utide". Været må benyttes når man kan.

Astrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 18:54   #36
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg setter tørkestativet ut,men henger ikke opp på snoren. Det er tross alt helligdag,og mammaen min lærte meg at man ikke henger ut klær på helligdager. Men,klær må tørkes entene det er hverdag eller helligdag,så jeg lever heller med at klærne henger på tørkestativ og tørker litt senere,enn at de flagrer så alle kan se det. Forøvrig vasket aldri mammaen min klær på helligdager heller,man skulle ikke gjøre det,men jeg orker ikke den haugen som blir om jeg hopper over så mange dager.

Sånn har jeg gjort det i dag og. Satt tørkestativet på verandaen for å skåne sarte sjeler i nabohusene. Og det tørker seeeent.

Gammel 25-04-11, 18:57   #37
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, for høytrykkspuling på terassen bør man styre unna uansett hvilken dag det er.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 19:20   #38
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg fortsatt av høytrykkspulingen. Barnslig.

Vi er ikke hjemme, men jeg hadde hengt ut klær hvis jeg var hjemme og det var god klestørk, ja. Nå tror jeg ikke det hadde blitt reagert så kraftig på i vårt nabolag heller, det er høyst multikulturelt og det jobbes ute alle dager uansett hvor hellige de er.

Gammel 25-04-11, 19:24   #39
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor på Vestlandet og tørker klær alle dager det er vær til det. Det regner jeg med at naboer har forståelse for. Jeg har derimot droppet hagearbeid på langfredag og påskedag (og dropper det på 1. mai). I dag har jeg gravd litt, men ikke gjort noe bråkete.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 19:26   #40
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Kan isbilen kjøre rundt i nabolaget på 2. påskedag, så kan jeg virkelig henge ut tøyet mitt.

Når det er sagt, så hadde jeg allerde gjort det når jeg hørte isbilen. Tørker på stativ på egen uteplass. Hva naboen eventuelt måtte mene om det, bryr jeg meg ikke om.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.