|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henge ut klær?Skulle nok ikke hengt ut tøy nei.
|
|
|
#23 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Henge ut klær?Her i nabolaget er visst alle mann i arbeid. Det males, spyles, skiftes dekk og klippes hekk. Skulle nesten tro det var dugnad (bortsett fra at da hadde sikkert alle vært "opptatt" med noe annet).
|
|
|
#24 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henge ut klær?I vårt lille byggefelt har det hengt ute klær på mange stativ hele påska... "Alle" jobber ute i hagen hver dag, igår var det en nabo som felte tre med motorsag
|
|
|
#25 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Henge ut klær?Altså. Det er jo ikke mange naboer her. Jeg bor på gård. Men det er da noen hus på andre siden av lia, og huset vårt sees fra to veier.
|
|
|
#27 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Henge ut klær?Avatar:
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Henge ut klær?Hvem skal naboene i tilfelle melde deg til, da? Gud? Vær i tilfelle litt obs på lyn fra klar himmel. |
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Henge ut klær?Vi har jobbet ute hele påsken vi. Ordnet i hagen, vasket bil utvendig og innvendig, ryddet stein og fikset på ting. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Henge ut klær?Synes hele landet skulle gå ut og høytrykkspule terrassen. Snakk om påskestemning!
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Henge ut klær?Me har gjort mykje ute i påsken, uten at eg har vært særlig bekymra over kva folk tenker. Men den naboen som har brukt påsken til å hogga opp betonggulvet i garasjen, kunne godt ha tenkt seg om ein gong og to. Klesvask lager i det minste ikkje lyd det.
|
|
|
#32 |
|
Epikur
|
Sv: Henge ut klær?Vi har gjort hagearbeid, høytrykkspYlt mosegrodd fjell, hengt ut tøy og gjort en rekke andre syndige aktiviteter. Gud vil sannsyligvis straffe oss hardt.
|
|
|
#33 |
|
By the Sea
|
Sv: Henge ut klær?Finnes det folk under 80 som reagerer på klær til tørk på helligdager? For meg er det en ikke-problemstilling (har hatt klær på snora gjennom hele påsken).
|
|
|
#35 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Henge ut klær?Er dette virkelig noe å diskutere? Er ikke dere fullt arbeidende kvinner i tidsklemma. Våre mødre eller bestemødre gikk hjemme og vasket klær i ukene. Her på Vestlandet er det ikke alltid sååå fint at vi kan henge ut i tide og "utide". Været må benyttes når man kan. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henge ut klær?
Sånn har jeg gjort det i dag og. Satt tørkestativet på verandaen for å skåne sarte sjeler i nabohusene. Og det tørker seeeent.
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Henge ut klær?Jeg
|
|
|
|
#39 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Henge ut klær?Jeg bor på Vestlandet og tørker klær alle dager det er vær til det. Det regner jeg med at naboer har forståelse for. Jeg har derimot droppet hagearbeid på langfredag og påskedag (og dropper det på 1. mai). I dag har jeg gravd litt, men ikke gjort noe bråkete. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Henge ut klær?Kan isbilen kjøre rundt i nabolaget på 2. påskedag, så kan jeg virkelig henge ut tøyet mitt.
|
![]() |
|
|