|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er det beste stedet i Norge å bo?Min hjemby Kristiansand sies å ha flest soldager i året.
|
|
|
#64 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor er det beste stedet i Norge å bo?Tror det må være her vi bor. Bor rett utenfor Oslo. To minutter til slalombakken, fem minutter til badestrand, syv minutter til marka og alt av fritidstilbud man kan ønske seg. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvor er det beste stedet i Norge å bo?
Bor vi på samme sted?
|
|
|
|
#67 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke tilfeldigvis den byen der fabrikkrøyken velter ut og henger tjukt 24 timer i døgnet? |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Hvor er det beste stedet i Norge å bo?Her på den lille plassen vi bor nå trives vi ikke, så vi er i byggeplaner 2 mil unna her og det blir best for barna og at det blir mere sentralt, men har det ikke vært for barna som er så knytta til sine besteforeldre her oppe, så har vi flyttet til Rørvik i Nord Trøndelag som jeg er ifra. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Hvor er det beste stedet i Norge å bo?Jeg er vestlending i eksil i Drammen, og hadde noen sagt til meg at jeg skulle bo i Drammen når jeg ble voksen hadde jeg nektet på kniven, hehe. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Badestrand og slalåmbakke på samme sted? |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvor er det beste stedet i Norge å bo?Vi trives veldig godt i Stavanger. Vi har bodd i Oslo i noen år, men ingenting kan måle seg med go`byen |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Kan være Bærum og kanskje i Follo.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 27-04-11 kl 23:25. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg kan signere hvert ord, og dette flyttet jeg frivillig fra?
|
|
|
|
#78 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor er det beste stedet i Norge å bo?Uaktuelt å flytte med små barn, eller uaktuelt å flytte til Oslo?
|
|
|
#79 |
|
Tittel og tittel....
|
Uaktuelt å flytte med barna, for langt unna pappaen, og vi har akkurat flyttet hit.
|
|
|
|
#80 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor er det beste stedet i Norge å bo?Ah, var klar for å rykke ut i forsvar, her.
|
![]() |
|
|