Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kontakt med Familiebutikken?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-11, 22:12   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kontakt med Familiebutikken?

Noen som har handlet der i løpet av de siste ukene?

Sendte en bestilling i slutten av april, og har ikke fått noe. De svarer ikke på mail.

Er det fler som har problemer, eller er det meg det er noe galt med?

Gammel 14-05-11, 22:16   #2
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kontakt med Familiebutikken??

Jeg sendte inn en bestilling da, men det ble tydeligvis borte underveis. Mener jeg fikk en slags ordrebekreftelse også, men da jeg for en uke siden gikk inn på mine sider, lå det ingen bestilling der.....og da gadd jeg ikke å bestille på nytt, for dette syntes jeg det luktet rot av og orket ikke noe fram og tilbake.

Har du sjekket om din bestilling ligger inne på "Min side" ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:18   #3
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uhm, der lå det ikkeno. Jøss. Men de burde da svare likevel.

Får sjekke om kortet er belasta.

Gammel 14-05-11, 22:21   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

De bruker å svare raskt på mail tl vanlig hvertfall.
Jeg sendte de en sur mail i går kveld,men den har jeg ikke fått svar på.

Det går an å ringe også eller sende pm i innboksen på facebook.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:22   #5
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Jeg har sendt to blide og en sur.

Får ringe på mandag.

Gammel 14-05-11, 22:24   #6
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Før svarte de stort sett samme dag, nå er det jo helg så da tar det vel litt lenger tid.

Gammel 14-05-11, 23:43   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp fått pakke derfra - tok en uke fra jeg bestilte til de sendte ut varen - da kom den til normal tid.

Gammel 14-05-11, 23:52   #8
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg bestilte for to uker siden, og har ikke sett noe mer. Jeg er rimelig sikker på at beløpet var reservert, men nå er det ikke trukket noe og jeg har ikke hørt noe mer. Sørens heller, det var ting der jeg hadde behøvd nå.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 23:59   #9
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kontakt med Familiebutikken?

Mine to bestillinger under salget kom frem med alt bestilt, men det tok en del lengre tid enn det bruker.

Gammel 15-05-11, 00:02   #10
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har hatt to bestillinger nylig, og begge pakkene kom ganske så kjapt.
Eneste var at det manglet en ting i ene pakken. Ble vel utsolgt underveis i bestillingen.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:16   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått en mail om at det er forsinkelser pga salget og massiv pågang.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 10:53   #12
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Æsj, kortet er ikke trukket, så da det vel vært noe rot.

Dårlig altså, hvem i all verden dobbeltsjekker om kjøpet er gjennomført når man får en ordrebekreftelse?

Gammel 15-05-11, 14:11   #13
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Æsj, kortet er ikke trukket, så da det vel vært noe rot.

Dårlig altså, hvem i all verden dobbeltsjekker om kjøpet er gjennomført når man får en ordrebekreftelse?

Nei, ikke jeg iallfall . Men jeg ante ugler i mosen da det ikke ble trukket fra kortet og jeg ikke hørte noe mer. Og jeg mener bestemt at jeg også fikk ordrebekreftelsen

Men bestilte ikke du akkurat rett før eller etter det var noe trøbbel med siden ? For det gjorde jeg, så tydeligvis har de fanget opp bestillingen og sendt ordrebekreftelse for så å bli "lost in space".

Jeg har slettet ordrebekreftelsen min, men om du har din, kan du jo maile den tilbake og spørre hvorfor iall verden de har klart å sende ut den men ikke klærne ?? Jeg ga så blaffen i hele greia, kan fint bestille klær et annet sted.....jeg blir nemlig litt sur av slikt surr

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Jeg bestilte for to uker siden, og har ikke sett noe mer. Jeg er rimelig sikker på at beløpet var reservert, men nå er det ikke trukket noe og jeg har ikke hørt noe mer. Sørens heller, det var ting der jeg hadde behøvd nå.

Har du sjekket "min side" da....at det er en reell ordre inne hos butikken ?

Gammel 15-05-11, 14:13   #14
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg har fått en mail om at det er forsinkelser pga salget og massiv pågang.

Jupp, dette er kjente unnskyldninger.....men jeg kjøper ikke den all den tid de har hatt salg tidligere og de burde forvente stor pågang også ved neste salg.

Jeg føler meg nesten litt lurt, når man får tilbud om ditt og datt, også fungerer det bare ikke

Gammel 15-05-11, 14:15   #15
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jupp, dette er kjente unnskyldninger.....men jeg kjøper ikke den all den tid de har hatt salg tidligere og de burde forvente stor pågang også ved neste salg.

Jeg føler meg nesten litt lurt, når man får tilbud om ditt og datt, også fungerer det bare ikke

Du kjøpr ikke at det tar lenger tid når veldig mange sender inn ordrer?
Det er ganske vanlig at ting tar lenger tid da.

Jeg har stort sett fått det jeg har bestilt , det har bare tatt litt lenger tid.

Gammel 15-05-11, 14:20   #16
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Du kjøpr ikke at det tar lenger tid når veldig mange sender inn ordrer?
Det er ganske vanlig at ting tar lenger tid da.

Jeg har stort sett fått det jeg har bestilt , det har bare tatt litt lenger tid.

Jo, kom ikke helt fram det jeg egentlig mente....selvsagt har jeg forståelse for at det tar litt lenger tid. Men at det skal være så mange forsinkelser og at ting ikke dukker opp eller faller ut av systemet, det synes jeg er dårlig. Har man store salg i butikker, øker man ofte bemanningen av normale grunner for å unngå altfor lange køer. Men at det blir kø, det har jeg forståelse for.
Samme med nettbutikk, man må ta høyde for det enorme antallet av bestillinger som kommer, så da får man heller få inn litt økt bemanning /hjelp da eller.....iallfall om man vil opprettholde servicenivået.

Samme gjelder med mail. De får helt sikkert drøssevis med mail og sikkert ikke flere folk til å besvare. Og vi ser jo bevis på det her hva som skjer, du blir irritert (sender sure mail)....og åpner en tråd med spørsmål om andre har fått kontakt med dem.

Jeg kjenner nå at det er langtfra sikkert jeg gidder å prøve ved neste store salg.

Gammel 15-05-11, 14:24   #17
Chablis
Drømmer

Standard

Jeg sender mail fordi jeg har fått feil vare jeg, utenom det er jeg strålende fornøyd. Nå ha de også skftet servere or å tåle pågangen når det er salg. Å jeg åpnet tråden fordi det står kontakt med familiebutikken?
At de ikke svarer ihelgene fostår jeg godt, som sagt får jeg svar kjapt faktisk ellers. Har vært endel i kontakt med de. Har også mange ordrer hos de det siste året så da er jeg jo fornøyd med andre ord.
De har forresten inne flere folk også såvidt jeg har forstått på de. At det tar 1 uke før de sender ut varene istedenfor de normale 2-3 dagene synes jeg er greit.

Gammel 15-05-11, 14:31   #18
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Jeg sender mail fordi jeg har fått feil vare jeg, utenom det er jeg strålende fornøyd. Nå ha de også skftet servere or å tåle pågangen når det er salg. Å jeg åpnet tråden fordi det står kontakt med familiebutikken?
At de ikke svarer ihelgene fostår jeg godt, som sagt får jeg svar kjapt faktisk ellers. Har vært endel i kontakt med de. Har også mange ordrer hos de det siste året så da er jeg jo fornøyd med andre ord.
De har forresten inne flere folk også såvidt jeg har forstått på de.

Jeg har også vært strålende fornøyd med dem før . Og kommer nok til å fortsette å bestille varer, men kommer ikke til å hive meg rundt når det er salg, for alle gangene har det endt om med et eller annet som mangler...og nå siste gangen kom ikke bestillingen med i det hele tatt, til tross for ordrebekreftelse.

På en måte kan jeg forstå at det nok ikke er like enkelt å foreta et salg i en nettbutikk som i en vanlig butikk, fordi det er så uendelig mye mer som skal fungere. Er du i en butikk og har et plagg i hånda, så får du kjøpt det, men er du i en nettbutikk med en vare i handlekurven, så er det ikke sikkert du lander på å få kjøpe den, fordi den muligens forsvant til noen andre sekundet før du la den i handlekurven og systemet ikke fanget opp dette.

Utover det så er jeg vel forsåvidt enig med deg.....bortsett fra at jeg blir litt irritert når ting ikke fungerer som det skal flere ganger....

Gammel 15-05-11, 14:39   #19
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg har også vært strålende fornøyd med dem før . Og kommer nok til å fortsette å bestille varer, men kommer ikke til å hive meg rundt når det er salg, for alle gangene har det endt om med et eller annet som mangler...og nå siste gangen kom ikke bestillingen med i det hele tatt, til tross for ordrebekreftelse.

På en måte kan jeg forstå at det nok ikke er like enkelt å foreta et salg i en nettbutikk som i en vanlig butikk, fordi det er så uendelig mye mer som skal fungere. Er du i en butikk og har et plagg i hånda, så får du kjøpt det, men er du i en nettbutikk med en vare i handlekurven, så er det ikke sikkert du lander på å få kjøpe den, fordi den muligens forsvant til noen andre sekundet før du la den i handlekurven og systemet ikke fanget opp dette.

Utover det så er jeg vel forsåvidt enig med deg.....bortsett fra at jeg blir litt irritert når ting ikke fungerer som det skal flere ganger....

Det er det mest irriterende med nettbutikker synes jeg, kunne ønske de fant en løsning på det.

Gammel 15-05-11, 14:46   #20
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Det er det mest irriterende med nettbutikker synes jeg, kunne ønske de fant en løsning på det.

Me too

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.