Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kontakt med Familiebutikken?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-11, 14:39   #17
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kontakt med Familiebutikken?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg har også vært strålende fornøyd med dem før . Og kommer nok til å fortsette å bestille varer, men kommer ikke til å hive meg rundt når det er salg, for alle gangene har det endt om med et eller annet som mangler...og nå siste gangen kom ikke bestillingen med i det hele tatt, til tross for ordrebekreftelse.

På en måte kan jeg forstå at det nok ikke er like enkelt å foreta et salg i en nettbutikk som i en vanlig butikk, fordi det er så uendelig mye mer som skal fungere. Er du i en butikk og har et plagg i hånda, så får du kjøpt det, men er du i en nettbutikk med en vare i handlekurven, så er det ikke sikkert du lander på å få kjøpe den, fordi den muligens forsvant til noen andre sekundet før du la den i handlekurven og systemet ikke fanget opp dette.

Utover det så er jeg vel forsåvidt enig med deg.....bortsett fra at jeg blir litt irritert når ting ikke fungerer som det skal flere ganger....

Det er det mest irriterende med nettbutikker synes jeg, kunne ønske de fant en løsning på det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.