|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kontakt med Familiebutikken?Jeg fikk heldigvis alt jeg bestilte, men det tok ganske lang tid.
|
|
|
#22 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Kontakt med Familiebutikken?
Bare så det er sagt - jeg skjønner også at folk tar helgefri. De første mailene ble ikke sendt i helga.
|
|
|
#24 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Kontakt med Familiebutikken?Får vel oppdatere.
|
|
|
#25 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kontakt med Familiebutikken?
Så bra det ordnet seg på en måte, selv om det var veldig dårlig at det tok så lang tid. Jeg har bare positive opplevelser med Familiebutikken og ordrene mine har vært sendt etter 1-2 dager fra dem. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kontakt med Familiebutikken?Jeg fikk plutselig mail i går, etter å ha regnet med at ordren min var borte i systemet (pga at den ikke vistes på "min side"). En god del var utsolgt, men de skulle sende resten. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Peppy!
|
Sv: Kontakt med Familiebutikken?Jeg fikk nå beskjed om at korttransaksjonen ikke hadde gått gjennom, og at alle varene jeg hadde bestilt nå var utsolgt. Jeg fikk bekreftelse på korttransaksjonen, så det er jo et mysterium. Men dødskjipt å ha ventet i en måned på klærne, og så viste det seg at de bare hadde kansellert ordren. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Står på egne ben
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kontakt med Familiebutikken?Bankene hadde jo mye problemer for ca. en måned siden. Det er ikke mens det var at dere bestilte da sånn at det kan være der tullet ligger og at Familiebutikken ikke har mottatt betalingene? Dere er jo ikke trukket for noe heller selv om du har fått bekreftelse på kort transaksjonen? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kontakt med Familiebutikken?Merksnodig. Jeg har ikke fått ordrebekreftelse, bare en epost om at jeg var påmeldt nyhetsbrevet. Siden det heller ikke ble trukket noe fra konto, regnet jeg med at ordren var forsvunnet. Nå fikk jeg plutselig hentemelding, varene var sendt med oppkrav i stedet. Fire uker etter bestilling. |
|
|
|
![]() |
|
|