Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kontakt med Familiebutikken?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-11, 15:19   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontakt med Familiebutikken?

Jeg fikk heldigvis alt jeg bestilte, men det tok ganske lang tid.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 16:00   #22
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg sender mail fordi jeg har fått feil vare jeg, utenom det er jeg strålende fornøyd. Nå ha de også skftet servere or å tåle pågangen når det er salg. Å jeg åpnet tråden fordi det står kontakt med familiebutikken?
At de ikke svarer ihelgene fostår jeg godt, som sagt får jeg svar kjapt faktisk ellers. Har vært endel i kontakt med de. Har også mange ordrer hos de det siste året så da er jeg jo fornøyd med andre ord.
De har forresten inne flere folk også såvidt jeg har forstått på de. At det tar 1 uke før de sender ut varene istedenfor de normale 2-3 dagene synes jeg er greit.

Bare så det er sagt - jeg skjønner også at folk tar helgefri. De første mailene ble ikke sendt i helga.

Gammel 15-05-11, 16:08   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Bare så det er sagt - jeg skjønner også at folk tar helgefri. De første mailene ble ikke sendt i helga.

Jeg snakket om min mail jeg,ikke din altså.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 10:22   #24
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får vel oppdatere.

Forrige søndag kom det en mail med beklagelse. Varene skulle sendes onsdag.

I går kom en mail med ny beklagelse - det meste av det jeg hadde bestilt var utsolgt. Men de spanderer porto på de to artiklene jeg får, og jeg får 50% på hele min neste ordre. Så det er jo en OK kompensasjon da.

Gammel 25-05-11, 10:27   #25
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Får vel oppdatere.

Forrige søndag kom det en mail med beklagelse. Varene skulle sendes onsdag.

I går kom en mail med ny beklagelse - det meste av det jeg hadde bestilt var utsolgt. Men de spanderer porto på de to artiklene jeg får, og jeg får 50% på hele min neste ordre. Så det er jo en OK kompensasjon da.

Så bra det ordnet seg på en måte, selv om det var veldig dårlig at det tok så lang tid. Jeg har bare positive opplevelser med Familiebutikken og ordrene mine har vært sendt etter 1-2 dager fra dem.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 10:34   #26
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Jada, jeg har vært fornøyd med dem før. Må ha vært fullstendig kaos der denne gangen.

Gammel 25-05-11, 11:58   #27
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk plutselig mail i går, etter å ha regnet med at ordren min var borte i systemet (pga at den ikke vistes på "min side"). En god del var utsolgt, men de skulle sende resten.
Jeg sendte mail tilbake om at jeg ikke lenger ønsker klærne, siden det hadde tatt så lang tid og siden jeg gikk ut fra at ordren ikke eksisterte og at jeg derfor har kjøpt det jeg trengte allerede.
Det var helt i orden og de beklaget hendelsen og fortalte at det var blitt litt kaotisk i flyttinga.

Så greit nok. Jeg har fått bra service tidligere og klærne har alltid kommet raskt. Så det var nok veldig uheldig å satse på stort salg i nettbutikken samtidig som de skulle flytte. Men jeg kommer til å bestille derfra igjen, men kanskje ikke når det er stort salg og kaotiske tilstander

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 12:30   #28
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også fått beklagelsesmail siden jeg fikk varene noen andre skulle hatt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 20:02   #29
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk nå beskjed om at korttransaksjonen ikke hadde gått gjennom, og at alle varene jeg hadde bestilt nå var utsolgt. Jeg fikk bekreftelse på korttransaksjonen, så det er jo et mysterium. Men dødskjipt å ha ventet i en måned på klærne, og så viste det seg at de bare hadde kansellert ordren. De burde jo sagt fra.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 20:50   #30
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bankene hadde jo mye problemer for ca. en måned siden. Det er ikke mens det var at dere bestilte da sånn at det kan være der tullet ligger og at Familiebutikken ikke har mottatt betalingene? Dere er jo ikke trukket for noe heller selv om du har fått bekreftelse på kort transaksjonen?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 14:25   #31
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Merksnodig. Jeg har ikke fått ordrebekreftelse, bare en epost om at jeg var påmeldt nyhetsbrevet. Siden det heller ikke ble trukket noe fra konto, regnet jeg med at ordren var forsvunnet. Nå fikk jeg plutselig hentemelding, varene var sendt med oppkrav i stedet. Fire uker etter bestilling.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.