|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg er Zara, Mango og Vero Moda-jente. På Zara kunne jeg nok kjøpt halve butikken tror jeg, det er liksom meg det! |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Mye fra Cream. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Ricco vero, Oasis, Zara. Jeg liker mye. Jeg er ikke så begeistret for klær fra Odd Molly og så videre. Det er litt for .. hmm .. klissete og lekent i stilen?
|
|
|
#64 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Skal vi se: True Religion Jeans - fordi jeg får dem på meg. (God grunn, i grunn). Kjoler og penklær fra DKNY av samme grunn, de går inn og ut på rette steder. Sko er min svakhet, og Prada og Gucci har lest som passer mine bein så jeg har endel av dem; de kan jeg gå med hele kvelden i motsetning til resten av de fænzi selskapsskoene... Jeg har et par halvpyntede kjoler fra Missoni som også er veldig meg. Og så elsker jeg klær, særlig skjorter, fra Paul Smith, han har så masse tøysete detaljer og knallfarger som er VELDIG meg. Og fargerike striper og bølger og blandingser av gammeldagse roser med retro trykk.
|
|
|
|
#65 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Dette er også mitt favorittmerke. Noe av det som tiltaler meg er at ved å bruke ulike deler av kolleksjonene deres kan man rocke opp eller ned et antrekk veldig lett.
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Container og Culture.
|
|
|
|
#67 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg leste hvilket klistremerke føler du fører din stil, og skjønte ikke hva klistremerker hadde med stil og gjøre. Kanskje jeg bare burde sovet mere
|
|
|
|
#68 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg synes jeg finner klær til "min stil" innimellom over alt egentlig. Litt her og der. Samme er det med sko. De fleste finner jeg vel på Bianco, og endel i ytlandet.
|
![]() |
|
|