Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilket klesmerke føler du fører din stil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-11, 15:30   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket klesmerke føler du fører din stil?

- og evt skomerke?

Jeg har ganske akkurat oppdaget skunkfunk - og liker nesten alt!

http://www.skunkfunk.com/root2/layou...book/index.php

Prisen er jo ikke så horribel den heller!

Gammel 20-03-11, 15:34   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?

Hm si det? Ikke skunkfunk i hvertfall. Jeg liker endel chill. Og noe Odd molly. Men mest av alt kjøper jeg klær på Mexx. Og InWear. Og Esprit.

Gammel 20-03-11, 15:38   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ganske mye fra Skunkfunk er veldig meg også. Jeg har et par skjørt og ei veske derfra - kjente ikke til merket før jeg kjøpte det første skjørtet i Sälen (av alle steder) for tre år siden.

St. Martins hadde mye som var meg, men ikke det siste året. Ellers liker jeg ganske mye fra Noa Noa (selv om en del blir for "baggy" for meg). Vila er et annet dansk merke som jeg likte godt for noen år siden, men som jeg synes har forandret seg. Jeg liker en del fra Cream og Container også, men det blir ofte hakket for lyst og romantisk, så jeg har ikke mange plagg derfra.

Ellers er mange av kjolene fra Tulip & Tatamo midt i blinken, og en del av sortimentet til Mette Møller. Det er nok ikke ett merke som passer meg - kan ikke komme på noen butikker hvor jeg kunne ha kjøpt alt uten å blunke.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 15:40   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sko? Det er nok ikke ett bestemt merke som er meg i skoveien heller, men deler av sortimentet til Fly London, el Naturalista, Hard Hearted Harlot og Camper gir nok et godt bilde. Alle disse merkene har også sko jeg overhodet ikke liker.

Gammel 20-03-11, 15:41   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som mange andre her er eg glad i Cream, Chill og OM. Men eg likar også godt dei klassiske tinga til Jean Paul.

Tante Bruun i Ålesund er en butikk som aleine kunne forsynt meg med klær.

Gammel 20-03-11, 15:45   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bluen - st.martins har vært min absolutte favoritt veldig lenge - men ikke lenger nå. De har tapt seg litt.

Gammel 20-03-11, 15:46   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe fra Cream, CN og Espirit, Vila og Fransa, kanskje?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 15:46   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Bluen - st.martins har vært min absolutte favoritt veldig lenge - men ikke lenger nå. De har tapt seg litt.

Ja, jeg liker ingenting derfra nå, tror jeg. Det har blitt for mønstrete og uformelig de siste sesongene. (Når det er sagt, har jeg ved nærmere ettertanke gått i minn knallgrønne jakke derfra i hele vinter. )

Gammel 20-03-11, 15:47   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg vet i grunnen ikke. Jeg føler i alle fall at veldig mye av det som blir omtalt som FP-plagg overhodet ikke er meg. Jeg synes både OM, Cream og Chill er fint på andre, men på meg blir det alt for dillete. Jeg liker enkle klær.

Gammel 20-03-11, 15:55   #10
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Hmm.. dette er veldig vanskelig. Jeg synes ikke nødvendigvis at de klærne jeg går med er de klærne jeg liker best. Preget mao av mine 10-12 plusskg så må jeg nesten gå med klær som passer.

Skulle gjerne ha gått med 'friskere' klær om jeg hadde hatt en friskere kropp for å si det sånn.

Men om jeg skal nevne en butikk, så er vel Mexx en butikk jeg handler nå og sikkert også hadde handlet om jeg hadde veid 10 kg mindre.

Gammel 20-03-11, 16:04   #11
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke en stil, men forandrer stil etter humør og dagsform. Derfor inneholder klesskapet mitt alt fra jeans, band-t-skjorter, skinnjakker og sneakers til klassiske klær fra Filippa K og Marlene Birger. I mellom dette finnes klær i en "romantisk" og søt stil (Odd Molly, Chill Norway, TiMo, Cream, Noa Noa osv), klær fra Desigual, Skunk Funk, St Martins og Tulip & Tatamo og masse annet som kan sortere inn under ulike stiler.

En god venninne påstår at dersom innholdet i klesskapet forteller hvem man er, så har jeg en meget splittet personlighet.

Gammel 20-03-11, 16:07   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Hvis jeg skulle velge meg ett merke, ville det blitt Hell Bunny.

http://www.sohos.co.uk/Hell-Bunny-Dr...ist_apbd35.htm

Brudekjolen min er derfra.

Men sånn ellers er jeg som Canisa, jeg har alt mulig fra overalt, brukt og nytt i salig blanding og har en stil for hvert humør, anledning og sinnsstemning.

Gammel 20-03-11, 16:08   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg synes odd Molly/cream etc ser så bra ut på andre, men når jeg prøver det selv føler jeg bare at jeg tilhører middelalderen (da som i tidsepoken)

Gammel 20-03-11, 16:09   #14
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Cream, de har mye jeg liker.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 16:11   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk ikke sett så mye på Skunkfunk, for nettsiden var utrolig slitsom å bruke. Jeg kan ikke si ett merke som jeg liker "alt" fra. Jeg velger de klærne jeg liker, det kan være både InWear, Day, Filippa K, Mette Møller, Boden, en sjelden slenger fra Odd Molly (de enklere tingene), de enkle tingene fra Noa Noa (og ikke i flokk og lag på lag), litt fra H&M, Zara ... Samme med sko. Jeg ser mer på skoene enn på merket.

Sist redigert av Filifjonka : 20-03-11 kl 19:14.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 16:32   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Converse, Iron Fist, Edith & Ella, Stop Staring, Jenny Hellström, Nudie og Steady.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 16:44   #17
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har tatt helt av på skunkfunk nå, synes de har utrolig mye kult! Liker også en del av Desigual, det som ikke har for mye crazy mønster. Jenny Hellstrøm har mye fint, PROBAT, Red Label fra Carlings, Divided fra HM osv.

Chill Norway og Odd Molly er IKKE min stil.

Gammel 20-03-11, 16:47   #18
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Timo og Day.

Gammel 20-03-11, 16:54   #19
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er vel litt som Canisa, men Desigual og Skunkfunk er utenfor mitt reportoar. Jeg liker Cream, Chill og TiMo spesielt godt + noen av plaggene fra Odd Molly. Ellers finner jeg mye fint fra Day, Filippa K, Malene Birger og Andersen og Lauth.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 17:02   #20
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingen spesielle favorittmerker, egentlig, men jeg liker noe fra Noa Noa (det som ikke er for romantisk og dillete), litt fra OM, Cream, Container og TiMo, noe fra Line of Oslo, noe Filippa K, Part two, In wear, Jackpot og liknende. Chill passer ikke meg. Acne har mye fint, men jeg synes det meste blir for dyrt. Jeg kjøper ikke etter merker, tror jeg, men etter hva jeg liker.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.