|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er kjolebruk trendy?Det Tallulah satte ting på plass for meg. Du har nok helt rett.
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er kjolebruk trendy?Jeg bruker mest bukser, men er ganske ivrig på kjoler og hvis jeg føler for det. Jeg er visst ikke helt ung lenger. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er kjolebruk trendy?
Ikke sant? Det er ikke nødvendigvis det at det er flere kjoler nå, men flere kjoler man liker, rett og slett fordi man har endret seg. I tillegg skal man ikke se bort i fra at endel damer fra vår foreldregenerasjon foretrekker bukser, nettopp fordi de var en del av kvinnefrigjøringen på 70-tallet, og dermed følte det befriende å slippe skjørt og kjoler.
|
|
|
#64 |
|
Borte
|
Men det spiller jo også en rolle hva alle andre går med? Selv om man finner sin egen stil med alderen så er det de færreste 30-40-åringer som er særlig særegne. Jeg vet at du er det, Tallulah, du har en særegen og veldig kul stil, men du skiller deg ganske ofte ut fra mengden vil jeg tro.
|
|
|
#65 |
|
Glamorøs
|
Ja, og da er det en trend i sin gruppe. Folk flest endrer seg ganske likt, så det som gjelder for en 30+åring, gjelder da også for de fleste andre.
|
|
|
#66 |
|
*_*
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ute på tur
|
Sv: Er kjolebruk trendy?Jeg har bestandig gått mye i skjørt, men de siste årene har jeg kjøpt mye kjoler også. Jeg syns utvalget i hverdagskjoler har økt, før var kjole litt sånn "den lille sorte" og bare til fest.
|
|
|
#69 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Er kjolebruk trendy?Jeg går en del i kjoler og tunikaer, og jeg merker at det er mye vanskeligere å pynte seg enn det var før. Jeg bruker rett og slett opp "finplaggene" til hverdags. Ikke overpyntet, men sånn passe, og jeg trives med det. Men har altså ikke noe å ha på meg til mer pyntede anledninger. Det er litt kjipt. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Er kjolebruk trendy?I vinter brukte jeg kjole på jobb minst en dag i uken, i vår har det blit sjelden. Men på onsdag hadde jeg på den nye sommekjolen min, og jeg har aldri fått så mye skryt og komplimenter av et plagg før. Har bikket 35 i alder, og begynt å bruke kjole det siste året, egentlig. Liker det godt. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Er kjolebruk trendy?Jeg får så mye skryt for den FP-kjolen min, altså den i dongeri fra Cream, at det er helt utrolig. Fremmede damer har stoppet meg i butikker, ja, i flertall, faktisk. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Er kjolebruk trendy?Ja det har jeg inntrykk av. Jeg gikk aldri i kjoler før (utenom på fest), men daglig nå. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig bra!!!!
|
|
|
|
#74 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No var det hakket før eg raudprikka, og den fargen sit ikkje laust på mitt kontrollpanel altså!
|
![]() |
|
|