|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
can-jur
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Reist hit: http://fjordhest.no/nm2011/
|
|
|
|
#22 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Inspirert av tråden så reiser jeg to dager til amsterdam i morgen tidlig!!
|
|
|
#23 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Vært med veninner til sent på kveld/natt og skravlet, uten og bekymre seg for å måtte stå opp om morgnen igjen.
|
|
|
#24 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Jeg får en fire,fem dager alene nå fra torsdag av og har bestemt meg for å bruke den tiden jeg har på meg selv. Lese bøker,se filmer,spise god mat,kanskje ta meg litt vin og bare nyte å være alene. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Ligget naken i sola med et glass rødvin, en bok og kjæresten. |
|
|
|
#26 |
|
Nøttelitens medhjelper
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?
God tur
|
|
|
#27 |
|
Aktiv
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
Dette hadde jeg også gjort, legg til et par turer alene (eller med mann) på stranden hvis det var fint vær så hadde det vært perfekt. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Fornuftige mina: Jeg hadde malt et strøk på dørene jeg holder på å male, resten av tida hadde jeg bare kost meg og sløva heime.
|
|
|
#29 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Jeg ville ligget og slanget meg på Hovedøya i tre dager. Kun avbrutt av litt sushi/kafebesøk, evt litt langsom shopping eller mueumsbesøk. Men det er i Oslo, da.
|
|
|
#30 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Ryddet huset, trent hestene, drukket vin og invitert venner på mat. Samt invitert meg selv bort til dem.
|
|
|
#31 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Gjort som Katta og tatt inn på hotell i byen med spa. Spist en bedre middag, ruslet kveldstur med mannen. Evnt reist til en storby fir å gjøre det samme.
|
|
|
#33 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Jeg stiller på kort varsel med bil og transport ut til valgfri strand i Tromsø-området
|
|
|
|
#34 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
Det er jo bare disse to alternativene som gjør deg
|
|
|
#36 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Amsterdam tror jeg. Nei, Lisboa. Eller Nice. Eller hit og drikke øl med nolo.
|
|
|
|
#38 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Jeg ville drukket strawberry daquiri og klint. Måtte bare funnet en å kline med
|
|
|
|
#39 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Jeg ville reist på fjelltur tror jeg. Alene og med bøker i sekken.
|
|
|
#40 |
|
heimføing
|
Kan sikkert finne en tredagerselsker til deg, jeg. :sjekker kontaktlista: |
|
|
|
![]() |
|
|