Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-11, 13:45   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?

Jeg har ferie og barnefri og vil utnytte det best mulig.

I dag og tirsdag er planlagt, og uansett hva jeg velger å gjøre må jeg være tilbake her hjemme på fredagskveld.

Jeg har penger, og jeg har mulighet for å bare være meg eller være sammen med mannen. Og det er egentlig det samme for alle om jeg velger aleneplaner eller sammenplaner. Når jeg skriver at jeg har penger, betyr ikke det at jeg ideelt sett burde bruke dem.

Skal jeg leve på kafe med bok i tre dager? Skal jeg fly et sted? Haike?
Finne meg en tredagerselsker? Mulighetene er enorme!

Hva ville dere brukt 3 dager til, om dere kunne velge helt selv? (Sove er ikke et alternativ. Jeg driver ikke med slikt.)

Gammel 18-07-11, 13:57   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?

Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men det er deilig å ha valgfriheten!

Jeg brukte mine 3 dager forrige uke på å reise rundt i Irland. Da fikk jeg alenetid med bok i buss/tog, fine naturopplevelser og møtte bra mennesker. Alternativt ville jeg ha leid meg et hotellrom på et strandhotell rett i nærheten og sittet i en stol og vekslet mellom bok og utsikt.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 13:58   #3
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde nok forlatt byen og bare nytt tiden, enten alene eller sammen med noen.
Hva med å fly til en annen by, enten i norge eller utlandet. Bare ta inn på hotell og absolutt ikke ha noen planer. Drikke, spise, se, osv.

Gammel 18-07-11, 13:59   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men det er deilig å ha valgfriheten!

Jeg brukte mine 3 dager forrige uke på å reise rundt i Irland. Da fikk jeg alenetid med bok i buss/tog, fine naturopplevelser og møtte bra mennesker. Alternativt ville jeg ha leid meg et hotellrom på et strandhotell rett i nærheten og sittet i en stol og vekslet mellom bok og utsikt.

Det høres jo egentlig helt herlig ut. Vet vi av noen bra strandhotell? Og er det noe sted som har finvær de nærmeste dagene?

Gammel 18-07-11, 14:00   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg hadde nok forlatt byen og bare nytt tiden, enten alene eller sammen med noen.
Hva med å fly til en annen by, enten i norge eller utlandet. Bare ta inn på hotell og absolutt ikke ha noen planer. Drikke, spise, se, osv.

Det er veldig meg i hvertfall.

Finnes det noen hoteller eller områder dere vil anbefale her i Norge? Ikke nordover, tror jeg.

Gammel 18-07-11, 14:00   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det er jo nordover du bør reise hvis du vil ha fint vær, i følge avisene.

Gammel 18-07-11, 14:01   #7
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om du vil ha finvær, så er det vel eneste veien å reise nå - Nordover.

Gammel 18-07-11, 14:04   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Det er en butikk jeg gjerne skulle vært på i Tromsø. Også kjenner jeg noen herlige mennesker der.
:sjekke billettpriser:

Gammel 18-07-11, 14:08   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan drikke øl tre dager i Tromsø, jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:09   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Det er meldt varmt men overskyet og regn i tromsø.

Om jeg drar alene kan det være helt greit. Jeg må få tregemannen til å ta en avgjørelse på om han vil være med på noe eller ikke.

Gammel 18-07-11, 14:10   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kan drikke øl tre dager i Tromsø, jeg.

For det var det jeg tenkte, nemlig.

Gammel 18-07-11, 14:20   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva jeg ville gjort? Sparklet, pusset og malt i nytt hus.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:22   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers ville jeg vært hjemme, lest bøker, gått på kafé, gått i byen, og generelt bare sullet. Reise bort får jeg vanligvis anledning til flere ganger i året uansett, men alenetid i mitt eget hus er det utrolig sjelden at jeg har.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:23   #14
Bell412
Aktiv

Medlem siden: Apr 2009
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

slappet av hjemme, truffet noen venner.

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:24   #15
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Dratt til London og shoppet.

Gammel 18-07-11, 14:35   #16
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville ha sullet hjemme, slappet av, sittet på en uterestaurant og drukket øl, lest bok og kikket på folk. Eller tatt turen til Tromsø.

Hvis du ikke finner ut av det, har jeg et par tre overskravlete unger som du kan få låne.

Gammel 18-07-11, 15:04   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg bor sammen med Herr Uentusiastisk. Men i morgen klokken 9 legger Norwegian ut billlige billetter. Har ikke helt skjønt hvordan det ukestilbudet funker, men det får jeg se i morgen da. Og om det ikke er noen billige billetter å få tak i da, så får jeg ta en ny vurdering på hva jeg skal.

Gammel 18-07-11, 16:07   #18
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ryddet, vasket, sparklet og malt.

Mannen og jeg hadde et par dager sammen her forleden. Da omplasserte vi minsten og de to store var på SFO-tur. Og gikk ut og spiste og tok inn på hotell. Litt galskap med tanke på pris, men veldig ok, det byr seg ikke så mange slike anledninger.

Gammel 18-07-11, 16:13   #19
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SPA, spist alle måltider ute, gått på voksenkino.

Gammel 18-07-11, 16:24   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vært hjemme, vært spontan, gått på kino, spist ute, gjort litt i huset, sløvet ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.