|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Jeg har ferie og barnefri og vil utnytte det best mulig.
|
|
|
#2 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men det er deilig å ha valgfriheten! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Jeg hadde nok forlatt byen og bare nytt tiden, enten alene eller sammen med noen.
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?
Det høres jo egentlig helt herlig ut.
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er veldig meg i hvertfall.
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Det er jo nordover du bør reise hvis du vil ha fint vær, i følge avisene.
|
|
|
#7 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Om du vil ha finvær, så er det vel eneste veien å reise nå - Nordover.
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Det er en butikk jeg gjerne skulle vært på i Tromsø. Også kjenner jeg noen herlige mennesker der.
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Ellers ville jeg vært hjemme, lest bøker, gått på kafé, gått i byen, og generelt bare sullet. Reise bort får jeg vanligvis anledning til flere ganger i året uansett, men alenetid i mitt eget hus er det utrolig sjelden at jeg har. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?slappet av hjemme, truffet noen venner. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Dratt til London og shoppet.
|
|
|
#16 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Jeg ville ha sullet hjemme, slappet av, sittet på en uterestaurant og drukket øl, lest bok og kikket på folk. Eller tatt turen til Tromsø.
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Jeg bor sammen med Herr Uentusiastisk.
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?Ryddet, vasket, sparklet og malt.
|
![]() |
|
|