|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg rydder og vasker - tragedien i OsloNei,men jeg hadde et stort behov for å gå på trening idag!så etter frokost var jeg på treningssenteret mitt,og trente som en gal...det hjalp på psyken. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Peppy!
|
Sv: Jeg rydder og vasker - tragedien i OsloJeg har vært mer eller mindre apatisk hele dagen. I kveldingen var vi en gjeng som samlet oss og snakket om det som har skjedd, og fant trøst i det. Det gjorde godt å slå av pcen litt også. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg rydder og vasker - tragedien i Oslo
Her har det ikke blitt gjort mye i dag.
|
|
|
#25 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Jeg rydder og vasker - tragedien i OsloVasker og sorterer melder seg
|
|
|
#26 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg rydder og vasker - tragedien i OsloJeg har greid å kanalisere sinnet og avmakten min på en ganske ok måte, tror jeg. Jeg blir sprø av å ikke få gjort noe.
|
|
|
#27 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg rydder og vasker - tragedien i OsloJeg klarer ikke gjøre stort annet enn å gråte. Jeg er selv etterlatt etter en stor tragedie, men i denne sammenhengen så liten. Jeg føler med alle de etterlatte. Sinnet, den endeløse angsten, mistroen, avmakten, fortvilelsen, redselen, savnet, tomheten. Som mor kan jeg bare forestille meg hvordan det er å savne barnet sitt etter en slik katastrofe.
|
![]() |
|
|