|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Tøff
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Banene i Oslo stod stille, det var stille på radioen og det var helt tyst i alle fall i mitt tog der jeg sto på Ammerud. Sterkt.
|
|
|
#24 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Jeg var ombord i et fly fra London og også der var det ett minutts stillhet.
|
|
|
#25 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Utrolig fint klipp av ett minutts stillhet fra hele landet på Dagsrevyen nå.
|
|
|
#26 |
|
Einsam
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi hadde tent lys på jobb, og både ansatte og kunder fulgte oppfordringen. Vi satte opp info ved inngangen en time før, så alle var klar over at vi også deltok på markeringen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi og flere biler stoppet opp på riksveg 4 da vi kjørte hjem i dag. Sterkt.
|
|
|
#28 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi dro ned på Universitetsplassen. VAr der litt før 12.
|
|
|
|
#29 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12På Tusenfryd stanset alle karuseller og det var helt stille. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi sto foran Domkirken i Oslo. Der må det ha vært stille i både to og tre minutter, det var liksom ingen som ville gi slipp på stillheten. Det var en sterk opplevelse i det folkehavet - selv ingen av de mange barna som var der lagde lyd, ikke en gang min egen turbofireåring.
|
|
|
#31 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi var på motorveien på vei inn til Oslo. Alle bilene kjørte inntil og stoppet og alt var helt stille. Veldig sterkt og spesielt.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi var med et kjøpesenter når det var 1 min stillhet. Hørte det hadde vært stille der inne men syns ikke de som kjørte i hovedveien var så flink å stoppe.
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Toget stoppet og vi hadde ett minutt stillhet dvs de bak meg skravlet i vei |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi hadde ett minutts stillhet i heimen sammen med NRKsendingen. For min del kunne minuttet godt vært lengre.
|
|
|
#35 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Var på jobb med tvn på. Samlet de av pasientene som skjønte oppfordringen, i stua og stod og var stille i 1 min kl 12.00 i dag. Sterkt!
|
|
|
#36 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Jeg var på jobb og "oppdrag" kl. 12 i går, men jeg og pasienten jeg var sammen med, markerte også ett minutts stillhet.
|
|
|
#37 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Her på sykehjemmet var alle, både pasienter, pleiere og pårørende tilstede og alt stoppet opp 1 minutt. Selv representerte jeg sykehjemmet på Rådhuset sin markering, helt bygda stod sammen og markerte 1 minutts stillhet. Etterpå var det tid for ettertanke, tenning av lys og signering av kondolanseprotokoll. Jeg fikk også vite at eldstejenta minnet om stillhet hjemme, så de hadde også sin spesielle markering.
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Mannen var på vei hjem fra fisketur, og stoppet bilen på E6 sammen med mange andre medbilister. |
|
|
|
![]() |
|
|