Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-11, 21:38   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12

Statsministerns kontor opplyser om at det i morgen kl 12 skal være et minutts nasjonal stillhet.
http://nyheter.no.msn.com/innenriks/...dag-klokken-12

Jeg er hjemme og har ferie med datter og niese. Har snakket med dem nå og forberedt de på at vi skal ha et minutts stillhet her hjemme i morgen.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 21:52   #2
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12

Jeg jobber på kontor alene, så hos oss blir det meg som holder 1 minutts stillhet, men jeg skal passe på å minne faglederne på sykehjemmet på dette også.

Gammel 24-07-11, 21:55   #3
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Vi ferierer, men markerer 1. minutts stillhet.
Jeg ble også utrolig rørt over at Sverige vil dele denne markeringen med oss.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 22:07   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal også delta.

Gammel 24-07-11, 22:16   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at kollegaene mine og jeg markerer dette på Youngstorget.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 10:01   #6
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg håper flest mulig markerer dette i dag.

Gammel 25-07-11, 10:10   #7
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Hele Norden er med - Danmark, Finland og Island også.

Gammel 25-07-11, 11:14   #8
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Klart vi markerer det! Jeg er på jobb, men har sagt til mine kolleger at vi må huske 1 min stillhet kl.12.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 12:18   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minsten er i barnehagen i dag, men jeg har akkurat fortalt storebror hva som skjer kl 12.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 12:31   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Gutta og jeg skal bare være hjemme, så den store markeringen blir det ikke, men stille skal vi i hvert fall være dette minuttet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 13:43   #11
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjører nordover på E6. Noen få minutter før kl. 12 stoppet all trafikken. Folk kom ut av bilene. Helt utrolig mektig å være med på! En flott markering.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 13:44   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og kollegaene mine og venner av oss sto ved Youngstorget, og så rett opp mot regjeringsbygget. Sterke inntrykk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 13:58   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Her hjemme var det også stille. Snuppa sovnet i vogna, hunden og katten sov på gulvet, mannen og jeg satt i sofaen. Og gravemaskina hos naboen ble også stanset, og det var helt stille.
Jeg syns forøvrig minuttet gikk fryktelig fort. Det kunne godt ha vært stille mye lengre.

Gammel 25-07-11, 14:00   #14
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde 1 minutts stillhet i stua. De to minste og jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 14:02   #15
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde også ett minutts stillhet her hjemme. Til og med minstemann var faktisk stille det minuttet.

Gammel 25-07-11, 14:03   #16
Christa

Christa sin avatar

Standard

Vi tente lys og hadde stille minutt i stua.

Gammel 25-07-11, 14:39   #17
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg jobber på rådhuset i kommunen og vi som var på jobb var nede i vestibylen. Ordføreren holdt en liten appell etterpå,han var såpass preget så han hadde problemer med å si noe.

Gammel 25-07-11, 14:42   #18
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Kollegaene som var på jobb var samlet. Vi satt stille de siste minuttene før 12, og reiste oss opp klokka 12. Det var en sterk markering av felles sorg følte jeg. En tidligere kollega har en sønn som er hardt skadet.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 15:28   #19
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og Brun satt i stua og gjorde som statsministeren sa. Bra gjort av en 3-åring, synes jeg.

Hvit var ute i nabolaget og mannen gikk ut for å være stille sammen. Et par biler stoppet opp på veiene og alle, store og små, var stille.

Gammel 25-07-11, 19:04   #20
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

IKEA Åsane oppfordret både ansatte og kunder til delta i markeringen. Det var helt stille, i hvert fall der vi sto. Tom. barna mine var stille!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.