|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Statsministerns kontor opplyser om at det i morgen kl 12 skal være et minutts nasjonal stillhet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Jeg jobber på kontor alene, så hos oss blir det meg som holder 1 minutts stillhet, men jeg skal passe på å minne faglederne på sykehjemmet på dette også.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi ferierer, men markerer 1. minutts stillhet.
|
|
|
|
#4 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi skal også delta.
|
|
|
#6 |
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Jeg håper flest mulig markerer dette i dag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Hele Norden er med - Danmark, Finland og Island også.
|
|
|
#8 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Klart vi markerer det! Jeg er på jobb, men har sagt til mine kolleger at vi må huske 1 min stillhet kl.12. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Minsten er i barnehagen i dag, men jeg har akkurat fortalt storebror hva som skjer kl 12. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi kjører nordover på E6. Noen få minutter før kl. 12 stoppet all trafikken. Folk kom ut av bilene. Helt utrolig mektig å være med på! En flott markering.
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Her hjemme var det også stille. Snuppa sovnet i vogna, hunden og katten sov på gulvet, mannen og jeg satt i sofaen. Og gravemaskina hos naboen ble også stanset, og det var helt stille.
|
|
|
#14 |
|
Nå også i farger
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi hadde 1 minutts stillhet i stua. De to minste og jeg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi hadde også ett minutts stillhet her hjemme. Til og med minstemann var faktisk stille det minuttet.
|
|
|
#16 |
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Vi tente lys og hadde stille minutt i stua. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Jeg jobber på rådhuset i kommunen og vi som var på jobb var nede i vestibylen. Ordføreren holdt en liten appell etterpå,han var såpass preget så han hadde problemer med å si noe.
|
|
|
#18 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Kollegaene som var på jobb var samlet. Vi satt stille de siste minuttene før 12, og reiste oss opp klokka 12. Det var en sterk markering av felles sorg følte jeg. En tidligere kollega har en sønn som er hardt skadet. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Søt og rar
|
Sv: Erklærer nasjonal stillhet mandag klokken 12Jeg og Brun satt i stua og gjorde som statsministeren sa. Bra gjort av en 3-åring, synes jeg.
|
![]() |
|
|