|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Motivasjon og belønning
Men er det ikke veldig deilig å ha fått luktesans og sånt tilbake da? Eller er du fortsatt der at det går med motivasjon for å holde deg røykfri? |
|
|
|
#22 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Motivasjon og belønningJeg er altfor dårlig på å gi meg selv belønninger, det skjønner jeg nå. Jeg ga meg selv en dyr veske da jeg var ferdig utdannet, ellers er det fint lite. Men jeg er fæl på å kjøpe nye ting jeg vil ha "bare fordi jeg fortjener det".
|
|
|
#23 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Motivasjon og belønningAkkurat nå fikk jeg veldig lyst til å belønne meg selv med en god kaffekopp, en is eller kanskje en brus. Men kantina er stengt, nærsjappa er stengt og alt er bare begredelig.
|
|
|
#24 |
|
Protonterapeut
|
Luktesansen var vel befart, faktisk, og formen var bedre da enn nå.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Motivasjon og belønningÅh - sånn. ( |
|
|
|
#26 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Motivasjon og belønningJeg har syklet til jobb noen mnd i året. Det er 970,- spart pr mnd. Men 2,5 mil om dagen kan være tungt, kaldt og surt. I de månedene kjøper jeg meg dyre klær, frisør og annet.
|
|
|
|
#27 |
|
Fjellpiper
|
Så flink du er! Jeg har omtrent akkurat like lang vei som deg til/fra jobb, og jeg skulle veldig gjerne ha klart å syklet i alle fall når det ikke er vinter. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Motivasjon og belønningJeg har tidligere vært altfor god til å bruke mat som belønning. Det forsøker jeg å slutte med.
|
|
|
|
#29 |
|
Sperret
|
Sv: Motivasjon og belønningJeg belønner vel omtrent aldri meg selv, men jeg gjør gjerne slike ting som andre her bruker som belønning, helt uten å tenke over om jeg har fortjent eller ikke. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Permakulturell
|
Sv: Motivasjon og belønningJeg er fæl til å belønne meg selv for god innsats, sånn halvveis, eller ikke engang det, ut i "prosjektene" mine. Men det skal jeg ha - jeg nyter belønningene godt!
|
|
|
#32 |
|
En som trener
|
Jepp. Belønninger funker ikke for meg. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Permakulturell
|
Sv: Motivasjon og belønningOlive Oyl: den andre meg ...
|
|
|
#34 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Motivasjon og belønningJeg driver ikke med belønning, belønningen er å gjennomføre det jeg har planlagt. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Motivasjon og belønningPrøver å slutte med belønning, det har kostet meg alt for mange kilo. Det gjelder som regel små-prosjekter da, som husarbeid, hard dag på jobben og slikt. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fjellpiper
|
Nå har jeg et nytt datapunkt å komme med. Det hjelper å høre om andre som gjør det man selv har lyst til å gjøre. I dag har jeg nemlig syklet til jobb, for første gang på et års tid. |
|
|
|
![]() |
|
|