|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Merkelig sammentreffNei, bare en sånn liten rett over en elv som renner ut i sjøen. En sånn som nesten er usynlig fordi den ser ut som en vei. Tror jeg må sende melding til mamma.
|
|
|
#25 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merkelig sammentreffEg likar Firda. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Livsnyter
|
Sv: Merkelig sammentreff
Ganske så små sjanser for det ja. Er det ikke hyggelig at noen andre har like god smak når det kommer til barnenavn som deg? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Merkelig sammentreff
En av mine samboere på studentbyen pleide å få Firda i posten hver dag og vi sloss alltid om den alle fire, for det var verdens søteste tegneserie der. Het den Knøttet eller noe sånt tro? Den var i hvert fall om en smårolling uten så mye språk.
|
|
|
#37 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Merkelig sammentreffHar noen bekjente som har samme navn på nr 1 og 2 som vi har på våre (vi var først ute), men om de skal ha nr 3 så blir det ikke samme navn som på vår nr 3. Igrunn litt artig. Hadde nok ikke vært så kjekt om vi var nære venner eller familie. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merkelig sammentreffPussig sammentreff ja
|
|
|
#40 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Merkelig sammentreffJa, jeg visste jo at de bodde rett utenfor en eller annen bygd.
|
![]() |
|
|