|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Merkelig sammentreffI dag morges fikk jeg en sms fra min tante. Min kusine satt og leste Firda da hun så en hilsen i avisen. Min tante spør om det var jeg som hadde sendt den inn. Det hadde jeg jo ikke og lurte på hvorfor.
![]() |
#2 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig sammentreffHusker vi møtte noen søsken og foreldre da vi var på tur et sted. De ropte på sine barn, jeg og min søster svarte |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Merkelig sammentreffDen sjansen er sikkert ikke veldig stor. Iben er jo ikke så vanlig navn heller.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig sammentreffDet var pusig sammentreff, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Merkelig sammentreffSogninger er kjipe. Bortsett fra familien min der oppe et sted. Selvsagt.
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Merkelig sammentreffNemlig. Jeg prøver å huske hvor de er fra. Men jeg er så dårlig på de grisegrendte strøka der oppe.
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Merkelig sammentreffFør i tiden, når man brukte ferge fra Bergen for å komme seg oppover, så kjørte vi gjennom der de bor på en av rutene vi kunne velge.
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Merkelig sammentreffBygda ligger innerst i en fjord. Det har et kjøpesenter rett til høyre for veien når man kommer fra Bergen og det er en ørliten liten bro når man kjører inn dit.
![]() |
|
|