|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#223 |
|
By the Sea
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Når det gjelder dette med å oppleve at noe godt kommer ut av noe veldig vanskelig, så tror jeg ikke det er noe noen kan greie og andre ikke. Det handler ikke om å være "flink" eller ikke. OG det er ikke noe som nødvendigvis skjer så veldig tett i etterkant av en vanskelig periode heller.
|
|
|
#224 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Viktig og riktig det Rine skriver.
|
|
|
|
#225 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Klisjé. |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Skal rømme
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg må bare si en ting jeg nettopp leste om effekten av det å ha opplevd vonde ting - dette er et sitat fra Dyregrov og Dyregrov: "Vekst og modning er mulig etter tap og traumer, men veksten kommer ikke som følge av det som hendte, men som resultat av det arbeidet de rammede gjør i ettertid."
|
|
|
#227 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Har ikke lest hele tråden, men... |
|
|
|
![]() |
|
|