|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Vi trenger jo ikke bruke dem samtidig, men det blir fort til at vi gjør det om jeg kjøper den. Ingen av oss har noe enormt utvalg av kjoler til høst- og vinterbruk, akkurat. Også mistenker jeg at Lille Ville vil synes det er litt stas å ha likt.
|
|
|
#42 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?
Jo, det kan jeg godt fortelle litt om. Min mor, f.eks. kjøper av og til et plagg til hver av jentene. Da kan du banne på at den ene blir misfornøyd fordi hun syns det de(n) andre har fått er finere. Og så er surmulingen i gang. De to eldste kan av og til få velge, siden de gjerne bruker samme størrelse, og tanken er å gi begge muligheten til å få det de helst ønsker. Begge ønsker selvfølgelig det samme. Løsningen er enkel: Gi dem noe likt. Og da kan det jo hende at de av og til kler seg i det samme også. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
maler
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?For gutter har det jo ikke alltid vært helt enkelt å finne fine klær til en unge heller, jeg ser for meg at det kan være enda vanskeligere hvis man skal ha til to og det skal være passe ulikt i tillegg. Men jeg ser at tvillingjentene i gata her stort sett går i ulike klær. De har vel mye likt tror jeg, men de velger sjelden samme kjolen samme dag. Og så har de like vinterdresser med ulik farge og sånn. De er så like at selv familien sliter, så der klippes de litt ulikt også.
|
|
|
#44 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
akkurat sånn er det her! |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Synes du kjolen er fin, kjøp den. Om det er anledning til å vise dere i samme kjole, får du vurdere underveis. En 3 åring vil kanskje synes det er morsomt.
|
|
|
|
#47 |
|
:)
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Min datter hadde synes dette var sinnsykt kult. Mora, not so much.
|
|
|
#48 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Noen ganger er jeg så kræisi at jeg gjør ting jeg ikke liker så godt fordi barna syns det er kult.
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
#50 |
|
Skinner
Nei, nei, du må vite at resten av familien selvsagt alltid har på seg det samme som tvillingene. :går og leter opp en av mine rosa Hello Kitty gensere i skapet:
|
|
|
#51 |
|
maler
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?For babyer er det vel en del av tvillingpakka. På samme måte som man kjøper skrekkelig babyrosa til babyjenter og dusblått til babygutter og synes det er søtt fordi de er babyer, kjøper man like klær til tvillinger fordi det er søtt fordi det hører med. Det er jo noe med babyer som gjør folk litt tradisjonelle og tussete.
|
|
|
#52 |
|
Skinner
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg kan telle på en hånd de gangene mine tvillingjenter har gått likt kledd. Kan anbefale toeggere, de foretrekker til og med helt ulikt. Men vi har mange like plagg i ulike farger, da - rett og slett fordi det er kjedelig å skulle bruke dobbelt tid til å lete opp likeverdige klær.
|
|
|
#53 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Det Divine sa, bare høyere
|
|
|
#55 |
|
Jeg kan driste meg til å ha noe lignende pga storesøster synes det er kult med likt.
|
|
|
#57 |
|
Fortynnet
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg har ikke døtre, men føler meg rimelig hellig overbevist om at vi ikke hadde gått rundt i like kjoler om jeg hadde hatt en. Jeg syns det ser dillete ut med mor og datter i like kjoler. De gangene jeg har sett det, har det forresten sett ut som moren har gått i barnekjole, for det er ofte litt barnslig stil på de der kjolene som fins både til voksne og barn. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
intro
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg er jo en notorisk overmatcher, så jeg kan godt finne på å kle meg i klær som likner barnas, ja.
|
|
|
|
#60 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Ser ikke bildet, Elinblu. |
|
|