Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Like kjoler - søtt eller sært?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-11, 13:49   #1
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Like kjoler - søtt eller sært?

I fjor kjøpte jeg meg en Hjerterkjole. Brun, med englehjerte foran. Den er veldig god, og jeg har brukt den en del. Nå så jeg at den også finnes i barnestørrelse... Den koster 900 kroner, og er akkurat i Lille Villes størrelse, dvs. hun begynner å bruke 98 nå, og kjolen er 100. Så den er litt dyr, men det var den ene størrelsen de hadde igjen i barnekjoler - er det da meant to be? Tenkte å ønske henne den til bursdagen, men så skal vi jo i dåp om noen uker...

Og sånn bortsett fra skal, skal ikke med tanke på prisen og bruken- vil jeg egentlig kle oss likt? Er det koselig, eller bare sært? Ser for meg at det blir som å ha med en liten minime, vi er visst litt like av utseendet.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.