|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Dragedytteren
|
Like kjoler - søtt eller sært?I fjor kjøpte jeg meg en Hjerterkjole. Brun, med englehjerte foran. Den er veldig god, og jeg har brukt den en del. Nå så jeg at den også finnes i barnestørrelse... Den koster 900 kroner, og er akkurat i Lille Villes størrelse, dvs. hun begynner å bruke 98 nå, og kjolen er 100. Så den er litt dyr, men det var den ene størrelsen de hadde igjen i barnekjoler - er det da meant to be? Tenkte å ønske henne den til bursdagen, men så skal vi jo i dåp om noen uker...
|
|
|
#5 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Like kjoler -søtt eller sært?Sært. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Like kjoler -søtt eller sært?Ikke sært. Kanskje litt søtt - men jeg sikter ikke mot søtt for meg selv. Og 900 for en kjole hun kan bruke et par ganger?
|
|
|
#13 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Like kjoler -søtt eller sært?Om dere har på dere kjolene samtidig - Ikke søtt, bare teit.
|
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Om dere har like kjoler eller ikke, klarer jeg ikke å opparbeide meg noen sterke meninger om. Men prisen på kjolen, derimot ...
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg synes egentlig det er både og å kle tvillinger likt også. Men her var det spørsmål om mor og datter i like kjoler eller? Ikke to søstre? For to søstre i like kjoler eller gutt og jente i matchende antrekk er et eller annet sted på søtt-anstrengt-aksen. Ikke teit.
|
|
|
#19 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Nessie - det har jeg også lurt på. Det eneste svaret jeg finner, er at det er gøy å lure lærerne med hvem som er hvem.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?
Joda, derav skrev jeg "litt på siden".
|
![]() |
|