|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?
En ting er nå de mest omfattende, fantasifulle enkelthistoriene som lett kan avsløres som sprøyt - noe annet er de som "starter i det små", der løgneren opparbeider seg sympati av mange medforumister underveis og fortsetter å spinne videre på tullballet sitt over tid. Der det kan være vanskelig å se hele bildet i sammenheng, og der nye, medfølende brukere kommer til etterhvert. Jeg hadde ikke nølt med å innrapportere slikt til forumledelsen. Det betyr ikke at jeg ikke samtidig kan la være å jatte med den som lyver. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
godt brukt
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg synes jo først og fremst det er fryktelig trist. Det må jo være en person med "litt" problemer og som sannsynligvis trenger hjelp. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Pauset
|
Vi tenker nok på samme sak ja.... Jeg var en ganske umoden forumdeltaker og skjønte ikke at hun lurte oss.... I utgangspunktet så vil jeg gjerne tro på folk jeg da.... |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Administrator
|
Påstandene hadde fått stå, de. Lynsjing og personangrep hadde blitt slått ned på. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Absolut ateist
|
Så personer som skaper dårlig stemning med løgner får lov?
|
|
|
#128 |
|
Pauset
|
Huffda....nå ble jeg nygjerrig, men jeg skal ikke spørre |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Man trenger da ikke være løgner for å skape dårlig stemning... |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Quiet, please
|
Den beste måten å takle sånn oppførsel på, er å overse det, akkurat som med småbarn.
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007) Sist redigert av Majsa : 18-03-07 kl 20:36. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg husker godt hun som diktet opp et prematurt hjertebarn etter at marian hadde født en ekstrem prematur, og ei annen på et forum hadde mistet et barn med samme hjertefeil som denne ungen visstnok hadde.
|
|
|
#133 |
|
Quiet, please
|
|
|
|
#134 |
|
Administrator
|
Det kommer an på hvordan du definerer "får lov". Forumkulturen her ville nok ikke vært et særlig godt vekstmiljø for feks healeren, og vi i forumledelsen følger med på alle brukere som blir innrapportert, vi forholder oss ikke passive. Hvis det var det du tenkte på. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg har begynt å gjespe av forumtrollene, som regel er de bare kjedelige og uinteressante. Jeg kjenner jo til noen som har trollet litt, og det verste de vet, er å bli oversett. Fra åpne fora er det greit om disse settes i kloster eller stenges ute. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Come what may...
|
Må si meg enig med Pastill her!
|
|
|
#139 |
|
Teller ned
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg husker også en episode på sm, hvor barnet ble født for tidlig med hjertefeil. De måtte arrangere hastedåp osv. Det er ganske sykt hvor langt de dro løgnen. |
|
|
|
![]() |
|
|