Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva syns dere om forumløgnere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 18:38   #101
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Jøss, for en merkelig oppførsel enkelte har.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:39   #102
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Hvem da?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:40   #103
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Pastill= admins?

Er det ikke lov å kommentere spm rettet til andre?

Er det du som lager reglene?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:43   #104
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvem da?

Akkurat nå synes jeg Sitron oppfører seg merkelig. Insinuerer i hytt og gevær, og lager egentlig en lite hyggelig stemning.

Jeg har i hvertfall folkeskikk nok til å svare på det jeg blir spurt om.

Men, men. Henne om det. Jeg synes bare at det er rart at ingen egentlig reagerer på en slik oppførsel. Gjennomgående syrlig, ganske så påtatt og egentligen en smule irriterende når det blir såpass mye av det.

Gammel 18-03-07, 18:46   #105
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Okei, jeg lar meg ikke affisere av såkalt "dårlig" stemning, ikke synes jeg det er dårlig stemning her heller. Vi diskuterer jo bare. En god diskusjon er ikke bare koz og klemz, og Sitron er iallfall ei som tør å si ting rett ut. Vi trenger flere som henne.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:49   #106
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg syntes folk får velge selv om de vil jatte med eller ikke.

Ikke noe publikum=ikke noen å lyve for.

Klart noen alltid vil bite på, men sånn er det bare. De om det, jeg kan bruke tid på alle de andre i forumet. Admin kan aldri VITE om folk er sannferdige sånn jeg ser det, og så lenge vedkomne ikke plager eller er ufine mot andre så kan de vel heller ikke gjøre så mye, kan de?

Her er jeg helt enig med deg - vi som brukere på et forum må heller ikke bli for engasjert i diverse saker/historier.

Og til den historien/eksemplet som Sitron klippet inn i et innlegg (som jeg aldri har lest før) - jeg synes synd på den personen! For selv om historien er/kan være "fake", så er det et menneske som ikke har det bra.

Note - fine innlegg fra deg!

Sitron - du ba om innspill på hva vi syntes om slike i ditt hovedinnlegg. Jeg synes det virker litt teit å bli så sur fordi enkelte ikke er enig med deg.

Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:54   #107
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Du venner deg til det. Du kan til og med le av det etterhvert.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:56   #108
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Okei, jeg lar meg ikke affisere av såkalt "dårlig" stemning, ikke synes jeg det er dårlig stemning her heller. Vi diskuterer jo bare. En god diskusjon er ikke bare koz og klemz, og Sitron er iallfall ei som tør å si ting rett ut. Vi trenger flere som henne.

Gode diskusjoner med saklige argumenter er alltid fine, selv om man er veldig uenige. Men diskusjoner hvor mange av innleggene kun er ment for å kverulere? Som istedenfor konstruktive innlegg kommer med sure oppstøt mot de som deltar på en seriøs måte?

Som jeg skrev lenger oppe i et innlegg - det er mange typer "nettoppførsel" som jeg synes er like ille som å juge på seg et utrolig liv for å få oppmerksomhet...

Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:57   #109
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Sitron - du ba om innspill på hva vi syntes om slike i ditt hovedinnlegg. Jeg synes det virker litt teit å bli så sur fordi enkelte ikke er enig med deg.

Sur? Hvor har du det fra?

Gammel 18-03-07, 18:58   #110
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Er det ikke lov å kommentere spm rettet til andre?

Er det du som lager reglene?

Iom at det var et konkret spørsmål rettet til dem syns jeg at det var rart at du, av alle innleggene her i tråden, valgte å quote akkurat det innlegget, samtidig som du ikke svarte på det.

Gammel 18-03-07, 18:59   #111
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Du venner deg til det. Du kan til og med le av det etterhvert.

Je, je.

Gammel 18-03-07, 18:59   #112
Line*
Expired

Standard

Gode diskusjoner med saklige argumenter er alltid fine, selv om man er veldig uenige. Men diskusjoner hvor mange av innleggene kun er ment for å kverulere? Som istedenfor konstruktive innlegg kommer med sure oppstøt mot de som deltar på en seriøs måte?

Som jeg skrev lenger oppe i et innlegg - det er mange typer "nettoppførsel" som jeg synes er like ille som å juge på seg et utrolig liv for å få oppmerksomhet...

Vi er på linje, skjønner jeg.

Gammel 18-03-07, 19:01   #113
TBM
Passiv

Standard

Sur? Hvor har du det fra?

Hvor tror du?

Vi er uenige i denne saken Sitron! Jeg avslutter med å konstatere det...

Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:02   #114
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Hvor tror du?

Vi er uenige i denne saken Sitron! Jeg avslutter med å konstatere det...

Det vet jeg faktisk ikke, iom at jeg ikke er sur.

Gammel 18-03-07, 19:03   #115
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det vet jeg faktisk ikke, iom at jeg ikke er sur.

Joda, du er en Sitron, det er klart du er sur. Noe annet hadde vært merkelig.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:04   #116
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Joda, du er en Sitron, det er klart du er sur. Noe annet hadde vært merkelig.

Faen, ti deg du da.

Gammel 18-03-07, 19:04   #117
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Dere som syns det er så ufint å avsløre slike løgnere - mener dere at slike folk nærmest bør fredes? At løgnaktiviteten mest sannsynlig bunner i store, personlige problemer, og de dermed ikke bør "tas", stakkars? Hva da med fjortiser som gjør slikt utelukkende for moro skyld? Jeg har da opplevd det også, i min forumhistorie.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:21   #118
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Dere som syns det er så ufint å avsløre slike løgnere - mener dere at slike folk nærmest bør fredes? At løgnaktiviteten mest sannsynlig bunner i store, personlige problemer, og de dermed ikke bør "tas", stakkars? Hva da med fjortiser som gjør slikt utelukkende for moro skyld? Jeg har da opplevd det også, i min forumhistorie.

Du har sikkert rett i at det finnes noen fjortiser som også gjør slikt. Jeg har ingen anelse om hvor mange som er det, det er vel noe som ingen av oss vet? Egentlig vet jeg jo ingenting mer om de som lyver enn at noen så godt som "avslører seg selv" ved at historiene blir for utrolige.

Det er greit nok at noen i en tråd med en usannsynlig historie kommer med et innlegg om at "dette tror jeg ikke noe på", men det beste er vel bare å overse de?

Så hvis det å overse slike deltagere i et forum er å frede de, ja så mener jeg det. Jeg ville ikke ha sendt hverken PM'er eller prikker - jeg ville bare holdt meg langt unna de trådene.

(Hvis jeg hadde vært admin, og hadde fått flere innspill på enkelte personer, så ville jeg tatt det opp direkte med den brukeren. Vet ikke hva det ville ha ført til, men det er jo egentlig det eneste man kan gjøre, bortsett fra å utestenge brukeren...)

Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:23   #119
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden må da være en stor tilfredstillelse for alle verdens forumtroll. Det beste er vel å tie dem ihjel.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:25   #120
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Var borti ei på et forum som diktet opp masse rart. Samtidig så balanserte hun såpass ganske lenge at vi måtte bare tro henne. Men så trengte hun vel å få litt mer oppmerksomhet og da tro hun til og ingen var i tvil lenger.

Jeg syns det er skikkelig dårlig gjort å ljuge på forum. Det er mange hyggelige og velmenende mennesker. Så selv hvor godt det var når jeg slet med ting i forbindelse med kreften. Da er det trist om noen som virkelig trenger å høre gode ord skal bli mistenkelig gjort.

Jeg tror at vi må tro på folk i utgangspunktet. Hvis noen vet at denne personen ljuger og kanskje kjenner til denne personen så håper jeg at vi andre som engasjerer oss blir varslet om å være forsiktig.

Forumtroll kan forsure veldig....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.