Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Overreagerer jeg? (Sminket på SFO)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 23:39   #61
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Overreagerer jeg? (Sminket på SFO)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg vet om mødre som mer enn gjerne vil sminke sine små niåringer også.. Gjerne hver eneste dag. De blir jo såå fine..

Hvorfor ikke? Det er da bare uskyldig moro.

Nei la oss ikke være dramaqueens da dere. SFO som sminkearena er så fint atte.

Gutta mine kommer vel snart hjem pudret som Jan Thomas!

Føler at det overdrives litt vel mye her Men samtidig takk for at du tydeliggjør en overreaksjon. Perfekt!

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 23:40   #62
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Selvfølgelig. Derav satt på spissen. Men jeg er sikker på at gutta dine ville ha syntes det var gøy. Om de hadde stilt seg i sminkekøen. Vi voksne trenger virkelig ikke å overdramatisere uskyldig lek (bortsett fra foreldre med allergiske barn).

Jeg er (så klart) enig i den. Jeg synes også jeg ser at jeg hadde kontaktet SFO om dette, så fremt det ikke lå allergi til grunn. Sånn mor vil jeg i ikke være. Ungene skal slippe å måtte forsvare mine holdninger i sånne saker. De skal ha ryggrad til å stå imot på viktige ting ja, men sånne ting de tydeligvis synes er gøy og som ikke spiller noen trille, nei der er det slack altså. Jeg gir for å få. Respekten skal være gjensidig. Jeg bryr meg veldig om hva de mener selv om mange ting, og så forventer jeg at de bryr seg om hva jeg mener på en del ting.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 23:48   #63
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvis SFO damen begynner å klippe barna synes jeg du bør si fra. :konstruktiv:

Gammel 25-10-11, 00:29   #64
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For guds skyld, ikke si et ord til den stakkars SFO-damen. Tilbakemeldinger og synspunkt på aktiviteter er direkte sårende og opprivende mot mennesker som er satt til å tilbringe store deler av dagen med barna deres. Så bare knug og knytt magefølelsen til en klump og klistre på et smil til SFO-gudinne , og prøv så godt du kan å støtte opp under årets kakesalg, som i år skal samle inn penger til å installere strippestang i gymsalen.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 01:10   #65
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med mindre det skjedde hver dag, hadde jeg ikke reagert. Det var neppe vondt ment.

Gammel 25-10-11, 01:18   #66
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

For guds skyld, ikke si et ord til den stakkars SFO-damen. Tilbakemeldinger og synspunkt på aktiviteter er direkte sårende og opprivende mot mennesker som er satt til å tilbringe store deler av dagen med barna deres. Så bare knug og knytt magefølelsen til en klump og klistre på et smil til SFO-gudinne , og prøv så godt du kan å støtte opp under årets kakesalg, som i år skal samle inn penger til å installere strippestang i gymsalen.

Jeg kan ikke skjønne at folk synes du har en overreaksjon? Du liker ikke at din datter sminker seg, og dermed liker du selvsagt heller ikke at hun sminkes på SFO. Jeg vil synes det er en overreaksjon å stille opp på SFO i morgen med et balltre. Nei, seriøst. Jeg vet ikke om jeg hadde sagt noe etter et enkelt tilfelle, men jeg synes ikke det er galt å gi en vennlig og ikke-sint kommentar til SFO-leder om at du foretrekker at datteren din ikke blir sminket i SFO-tiden, siden det er sånn du foretrekker å ha det privat også.

Gammel 25-10-11, 08:24   #67
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja? Jeg hadde nok blitt like ilter på teatersminke.

Okei, da misforsto jeg , for jeg tolket det innlegget jeg kommenterte at det gjaldt voksensminke.

Men uansett så ville jeg faktisk ikke tatt det for gitt at de ansatte skjønte det om jeg bare ga beskjed om atopisk eksem, jeg ville gitt beskjed om hva barnet tålte. Jeg vet at atopikere helst ikke bør sminkes, men det er slettes ikke sikkert alle vet det. Jeg mener faktisk helt bestemt at dersom man har en allergiker så er det foresattes ansvar å informere på en slik måte at de ansatte er trygg på hvordan dette barnet skal behandles.

Jeg har forresten hatt atopikere der foreldrene har sagt at teatersminke er ok, så det er ikke så lett å vite faktisk.

Gammel 25-10-11, 09:23   #68
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg hadde nok tenkt mitt, men hadde neppe nemnt det om det skjedde ein gang. Mine barn er atopiske, så eg er svært nøyen på kva dei får på huden. Ein anna sak er at sminke er ein av mine kampsaker, spesielt siden jentenene på småskulen glatt sprader rundt på fritida med så mykje sminke i ansiktet at dei ser ut som ein regnboge. Antagelegvis ser foreldrene på det som leik, men eg gjer ikkje det. Små jenter trenger ikkje å bruka sminke.

Gammel 25-10-11, 09:31   #69
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan ikke se et problem i verden med å si fra at ungen min ikke skal sminkes slik. Dette er en sak der dere har holdninger i familien deres, og disse ønsker dere å gjennomføre. Jeg ser tilsvarende ikke noe problem med å ta opp om de spiser kake hver dag der, om de ikke kler på ungene ute på vinteren, håndhygiene og andre ting man ønsker skal fungere på SFO. Også er jeg enig i at man ikke kliner egen sminke på andre. Det er uhygienisk.

Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 09:39   #70
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke reagert på det, men så har min datter foreløpig ikke maset om å sminke seg i skoletiden - utrolig nok. Dessuten skal det være store ting for at jeg skal nekte min datter å delta i noe på skolen som de andre barna er en del av.

Likevel er jeg enig med de andre i at hvis dette er en stor greie for deg, så er det jo bare å si fra.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 09:59   #71
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville heller ikke synes det var bra om ungen kom hjem med sminke. Absolutt ikke. Jeg liker det ikke når hun kommer med neglelakk fra bestemoren sin heller, jeg.

Men jeg synes at man bør velge sine kamper. Jeg ville aldri sagt fra om dette verken til SFO eller til bestemor. Det er en liten sak i mine øyne, og jeg både forventer åšfå selv og bestreber å gi menneskene rundt meg litt å gå på.

Jeg ønsker ikke å bli fortalt det hver gang om barnet mitt hadde en flekk på genseren eller dressen henger på feil sted eller vi har glemt å ta inn voksiposen om natta eller vi hadde glemt sitteunderlag på turdagen. Jeg forventer at de ansatte ser det store bildet og forstår at ting av og til kan glippe. På samme måte sier jeg ikke fra i barnehagen eller SFO om de små tingene. Av og til tar de en litt gal vurdering, men om helhetsbildet er greit, synes jeg at de skal slippe en storm av sinte foreldre for alle mulige slags småting.

Gammel 25-10-11, 10:14   #72
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg, nær sagt heldigvis, ingen kamp med min guttunge om det er greit å sminke seg eller ikke, men jeg syns at om du mener det er en uting at ditt barn har fått sminke i Sfo-tiden, så bør det være lov å nevne det, på en hyggelig måte, at det du helst ser det ikke skjer igjen.

Det er ikke farlig å ta opp ting, bare huske på å bruke en hyggelig stemme, og tenke på at det kunne vært verre ting som hadde skjedd. Ingen er blitt skadet, ingen har fått arr på sjela. Barnet ditt fikk litt sminke i fjeset, greit, du liker det ikke - hyggelig samtale med vedkommende og si at "akkurat sminke synes jeg ikke lille Lise skal få lov å få ennå."

Å sende avgårde mail og klager og styr, syns jeg er overreagering. En fin samtale i gangen, hvor du forklarer hva du syns om saken, er helt ok.

:rema:

Gammel 25-10-11, 11:07   #73
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Her i huset er det å få sminke seg (eller meg) stor stas. Jeg hadde ikke blitt grinete hvis de hadde lekt og kost seg med det på sfo altså. Jeg hadde nok heller tenkt at så fint at en voksen har tid til å være med ungene på det. Supert.

Og til dere som heller vil at de skal sminkes med teatersminke: Er det alltid bedre?
Guttungen kom hjem fra barnehagen en dag sminka som Frankenstein. Helt grønn i hele trynet og med svarte arr på kryss og tvers. Det passa utrolig fint at det var akkurat den dagen vi skulle i bursdagsselskap på kvelden. Og det er ikke all den teatersminken som er så lett å få vekk heller. Vi skrubba og skrubba men han gikk rundt og var lysegrønn i ansiktet i flere dager. Akkurat da hadde det faktisk passa bedre at eldstejenta hadde fått litt øyenskygge på seg altså...

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:20   #74
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg personlig hadde ikke reagert, men dersom du ikke liker det, så går det jo an å ta det opp på en ok måte. Som Irma sier, man trenger kanskje ikke stille opp med balltre, men det er da bedre å nevne det enn å gå rundt og ergre seg. Og hadde jeg vært SFO-ansatt, så hadde jeg faktisk likt å få høre det dersom jeg gjorde noe som foreldrene reagerte på. Det er sikkert flere ting jeg ville ha reagert på som andre foreldre sikkert trekker på skuldrene av, men hvis det er et viktig tema for MEG, så synes jeg det er viktig å si i fra at jeg ikke ønsker at MITT barn skal utsettes for dette (eks. dersom en ansatt drakk slankeshake og tok med seg barna i prepareringen av dette "måltidet", e.l.). Sikkert helt ok for andre, IKKE ok for meg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:53   #75
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo mer jeg kjenner etter jo mer synes jeg det blir feil å måtte spesifisere at man ikke ønsker at ungene skal bli sminket på sfo eller i barnehage. Jeg liker ikke tanken på at man skal på en måte forvente at folk tar seg sånn til rette på ungene våre, hvis det var så om å gjøre burde det heller være en del av kartleggingen i forkant/oppstart slik som det er i barnehagene.

Ta seg til rette på ungene ved å gi dem teatersminke?

Men om man sier at ungen er atopiker da, skal det holde, eller skal man virkelig måtte spesifisere at ungen ikke tåler VOKSENsminke?

Jeg syns ikke man skal gå ut i fra at alle i hele verden vet hva det vil si å være atopiker, særlig fordi det innebærer veldig mye forskjellige fra person til person. Nå sier du i et senere innlegg at det ikke bare gjelder VOKSENsminke, men at du også hadde reagert negativt på teatersminke. Er det virkelig så fryktelig vanskelig å si i fra at man ikke ønsker at barnet skal sminkes?

Dette minner meg om de hysteriske diskusjonene på NM hvor nybakte mødre forventet at folk som gikk foran dem på fortauet skulle bruke ninjakreftene sine og sense at det var en barnevogn som skulle forbi, i stedet for at den som skulle forbi sa "unnskyld, kan du slippe meg forbi?". Nei, da er det nok lurere å kjøre barnevognen inn i akillesen deres, og deretter være snurt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 12:04   #76
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk, Tallulah!

Gammel 25-10-11, 12:16   #77
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Tallulah. Jeg blir helt oppgitt over folks "det burde da ikke være nødvending å si fra om at ..."-holdning. Det er så navlebeskuende.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 12:17   #78
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg synes du overragerer. Jeg villle tenkt at det sikkert var en gøy (om enn noe tankeløs) greie som ble gjort. HVis det stadig gjentar seg, er det en annen sak, da kan du jo si fra på en hyggelige måte, synes jeg.

Mitt barn er forøvrig atopiker og har i alle år hatt mye eksem i ansiktet. Vi har gitt spesifik beskjed om at hun ikke skal sminkes hverken med teatersminke eller annen sminke. Det har alltid blitt respektert.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:37   #79
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gutten min tåler greit teatersminke, men om han tåler rouge, leppestift og øyeskygge vet jeg ikke. Det har vi ikke testet ut. At jeg skulle måtte liste opp slike ting i tillegg til alt annet tenkte jeg i utgangspunktet var unødvendig siden jeg ikke trodde voksensminke var en naturlig del av SFO-hverdag og siden jeg ikke er vant til at man bruker hverandres sminke i det hele tatt.

Her var ikke snakk om å liste opp, det var snakk om å si "H*n er atopiker, og tåler ikke sminke". I stedet for å bare si "H*n er atopiker" og gå ut i fra at alle i hele verden vet hva det innebærer. Interference ville ikke ha noe av teatersminke heller.

Gammel 25-10-11, 13:47   #80
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg har også atopiker og han tåler ganske mye, men det er ganske "overkill" å liste opp alt han tåler og ikke tåler. Ja, han tåler teatersminke er noe å opplyse om. "Nei, dere skal ikke dere deres personlige sminke med ham" er noe jeg ikke helt har tenkt over at jeg bør opplyse om. Spørsmålet er vel mer om man skal gå ut i fra om det kan forventes i en SFO-hverdag at de ansatte deler sminken sin med ungene. Teatersminke er litt annerledes.

Igjen, mitt svar var til Interference, ikke som en generell kommentar på HI. Interference ville ikke at de ansatte tok seg til rette på barnet, og mente at dette innebar både voksensminke og teatersminke:

Opprinnelig lagt inn av Interference

Ja? Jeg hadde nok blitt like ilter på teatersminke.

Hun mente at det holdt å si at barnet var atopiker, og mente at hun ikke burde trenge å slenge på "og skal derfor ikke ha sminke".

Jeg hadde også stusset om barnet mitt ble sminket med en ansatts private sminke, men jeg hadde faktisk ikke aset meg opp over det om jeg A) ikke hadde sagt i fra at han ikke tåler sminke, og B) Hverfall ikke før han i såfall hadde reagert på det. Hadde jeg ikke ønsket at det skjedde igjen, hadde jeg sagt i fra i et hyggelig tonefall.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.