|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: NabobråkHvis dere er interessert, så vil jeg komme med en liten oppdatering.
|
|
|
|
#43 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: NabobråkJeg ville vurdert å ringe politiet, selv om jeg hadde trodd han ikke slår mer.
|
|
|
#44 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: NabobråkNå fungerte det jo helt fint å få slutt på husbråket bare ved å ringe på selv. Så da ser jeg ingen grunn til å ringe politiet. Så detaljert som vi har fått med oss alt i det siste, så er vi ganske sikre på at han ikke har slått henne mer.
|
|
|
|
#45 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Nabobråk
Eh, sa de det? At du måtte være sikker på at det var en KVINNE involvert? Ikke to menn? Hvordan skal man vite det under et husbråk? Ringe på og spørre hvem de involverte er?? |
|
|
|
|
|
#46 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NabobråkHuff. Håper dere har satt i gang noe tankevirksomhet hos dem begge. Så forstår de kanskje etterhvert at man ikke kan holde på sånn med hverandre.
|
|
|
#47 |
|
Epikur
|
Sv: NabobråkSikre kilder forteller meg at dersom man spør om hun (med solbriller) som antagelig ble hivd i veggen dagen før har det bra, så vil hun mest sannsynlig lyve gjennom tennene og si "ja".
|
|
|
#48 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Den gangen jeg skrev om i HI så ble hun hevet i veggen. Det er vi helt sikre på. I forrigårs hørtes det anderledes ut. Og i det siste har det vært veldig mye krangling uten noe som helst "bråk i veggen".
|
|
|
|
#51 |
|
Salt in the rainbow
|
Det var det de sa, ja.
|
|
|
#52 |
|
Ekvilist
|
Sv: NabobråkTøft gjort av mannen din å ringe på, og forsåvidt redelig av denne fjotten å tørre og komme på døra og unnskylde seg.
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: NabobråkJeg ville tatt kontakt med politiet. Hvis det skulle bli en sak av dette (eller allerede er det) vil jeg tro det er bra at noen uavhengige personer kan fortelle om konkrete episoder. Mens dere har det friskt i minne kan det også være lurt å skrive ned når det skjedde og hva dere hørte. |
|
![]() |
|
|