|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
NabobråkDen ene naboen vår er av den hissige typen. Vi hører egentlig ikke noe til noen av naboene, men denne karen har høylydte krangler med kjæresten (han bytter jevnlig kjærste) for åpne vinduer kl 02.30 om natta, og da får vi det med oss. Vi bor tross alt vegg i vegg.
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: NabobråkJeg aner ikke hvem dama er. Det kommer og går en del damer der. (Det legger jeg meg overhodet ikke oppi, altså.)
|
|
|
|
#7 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NabobråkDet er ikke du som skal avgjøre om det skjer noe forbudt der. Du hører nok til at du blir bekymret, det holder i lange baner. Så får politiet avgjøre hva de gjør videre med din bekymring og om det er tilstrekkelig til at de tar affære. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: NabobråkBare så det er sagt; jeg har ringt politiet angående denne fyren en gang. Da tror jeg det foregikk en gruppevoldtekt i leiligheten. Masse gutter og så én jente som tydeligvis hadde det helt fryktelig.
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: NabobråkTja - om det foregår ofte nok, på natta, så det går ut over søvn og husfred, ville jeg sagt det var grunn til å ringe.
|
|
|
#10 |
|
Dragedytteren
|
Sv: NabobråkJeg er enig med Fakse -det holder at du er bekymret. Det er ikke du som skal bevise hva som foregår. Og det at han bråker midt på natta kan da uansett være grunn nok til å ringe.
|
|
|
#11 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Nabobråk
|
|
|
#13 |
|
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
Sv: NabobråkAltså, om han kaster ting i veggene og hun roper nei, nei ,nei, så har hun det jo ikke bra!! Tror du sex kl 4 var helt frivillig om han kastet ting i veggen kl 0230?? Idont think so!!
|
|
|
#14 |
|
Sviiisj!!
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NabobråkOm han kaster ting i veggene og slår møbler, så hun gråter og roper nei, så kvalifiserer vel det også som "husbråk", om det så skulle være at han ikke slår henne?
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det verste er at han er så superkoselig mot oss. Jeg er fryktelig reservert på grunn av det jeg har hørt, men han vet jo ikke at jeg har ringt politiet. Han tøyser og tuller masse med ungene mine. Får dem til å gjøre high five, spiller litt basketball (jeg tror han er basketballspiller) og er generelt veldig, veldig blid.
|
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Sv: NabobråkJeg hiver meg på koret som sier at det ikke er din jobb å vurdere om det skjer noe ulovlig; det er opp til politiet å vurdere. De jeg kjenner som jobber i politiet, er veldig tydelige på at publikums oppgave er å varsle politiet hvis de mistenker at noe galt skjer. Politiets oppgave er å sjekke om det stemmer (og helst sørge for at det ikke skjer (igjen)). |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bedreviter
|
Det i seg selv er jo faktisk en gyldig grunn til å ringe politiet, i alle fall når det ikke er første gangen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: NabobråkSiden politiet har vært der tidligere, så har de jo allerede papirer på fyren. Utrolig kjip sak, og viser vel egentlig at man aldri kan vite hvem som banker kona si. Jeg tenker i forhold til saker hvor menn har drept konene sine og alle naboer sier i ettertid: "men han var jo så hyggelig!"
|
![]() |
|
|