|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?F.eks 8*8= 10*8=80-(2*8)=80-16=64 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?Ukedager har jeg aldri sett for meg på noen spesiell måte. Bare tenker ordet inni meg. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?Jeg la merke til på bensinstasjonen idag at jeg ikke teller på fingrene, men ser tallene!
|
|
|
#45 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?
Ok Iset. 5000 minus 3500 pluss 3000 gange 2 er lik?
|
|
|
#46 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?Joda, her brukes terninger innimellom når jeg skal regne! Jeg tror det oppsto i min fortid som ivrig yatzyspiller... Men jeg bruker det som regel ikke når jeg regner i hodet, men når jeg skal regne sammen noen småtall på et ark. Og når det gjelder 5'ern, så starter jeg øverst til venstre, øverst til høyre, nederst til venstre, nesderst til høyre og til slutt i midten. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har laget seg en tittel
|
Det er noe lignende jeg også gjør.
|
|
|
#48 |
|
Har tro på forbedring
|
|
|
|
#49 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
He he, der er vi vist helt like!! Jeg å regner ut tall på den måten!! Men jeg kan "skrive" tallene over hverandre så mange tall går somregel greit. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?Jeg gjør som følgende ved 19+18+22+33:
|
|
|
|
#52 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?Jeg har systemer og mønstre i tallene som jeg sorter dem etter. Jeg visuliserer dem, ikke som terninger, kort eller dynger, men som tall i mønstre. Når jeg tenker eller skal hoderegne kikker jeg opp til høyre. Når jeg konsentrerer meg rynker jeg brynene og lager trutmunn.
|
|
|
#54 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvordan teller/regner dere inni dere?Jeg har det med å bite meg i leppen med styrke etter som stykket er vanskelig. Det har begynt å blø i blant ja.. Og så myyyyser jeg og ser til venstre.. gud så merkelig..
|
![]() |
|
|