Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan teller/regner dere inni dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-07, 00:28   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan teller/regner dere inni dere?

Merkelig spørsmål? Hehe, men det er litt interessant også. Jeg har nemlig hele livet mitt alltid sett for meg terninger når jeg teller og regner inni meg. Ikke selve terningene, men prikkene. Teller jeg feks. til 10, ser jeg for meg 2 femmerterninger. Det er sånn jeg har kontroll når jeg skal legge sammen tall.

Jeg har aldri hørt om noen andre som gjør det slik, mannen min bare ler av meg og syns jeg er sprø. Men en dag kom jeg og min bror innpå dette med å telle inni seg, og han humret litt og sa "jeg bruker terningform når jeg teller". Jeg fikk hakeslepp. Jeg har nemlig spurt familie og venner (ja, jeg er sprø) om hvordan de gjør det og alle syns jeg er rar som "ser" terninger. Så finner jeg ut at min egen bror gjør det samme, uten at vi noensinne har diskutert dette.

Hadde vært spennende å se om andre gjør det på samme måte? Jeg klarer ikke å skjønne hvordan folk klarer å IKKE bruke terninger.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.