|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Bare nysgjerrig jeg, hva brukte dere på vinterklær i år? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Jeg synes dere har en utrolig hukommelse for priser.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?I år har vi ikke kjøpt noen verdens ting. Snuppa skal få en utebukse, men vi venter helt til hun trenger den for hun vokser så innmari for tiden.
|
|
|
|
#4 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?I år ble det billig på minstemann:
|
|
|
#5 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Har ikke kjøpt en ting til nå, det meste fra i fjor passer ok til det nærmer seg jul i alle fall. De får litt påfyll til jul, og så handles det som måtte behøves på salget i januar. Det er da det blir ordentlig kaldt her i området. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Hvis vi bare skal regne yttertøy og sko blir det vel slik (må anslå noen av prisene):
|
|
|
#7 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?I år slapp vi relativt billig unna, begge har fått ny dunjakke, nye votter og nye vintersko, men bortsett fra det passer alt fra i fjor.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?I år har gutta fått Sorell og dunjakker. Det ble vel rett under 1000-lappen pr unge. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Tja, hittil har begge mine store tøy fra ifjor og mellombror har også fått noe arvetøy.
|
|
|
#10 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Vi er vel oppi 5-6000 hittil tenker jeg. Mye fra i fjor kan fortsatt brukes heldigvis, derfor slipper vi såpass billig unna.
|
|
|
#11 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Det vil jeg ikke tenke på en gang.
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Aner ikke. Mine unger har praktisk nok bursdag i oktober.
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Jeg har ikke kjøpt noen nye vinterklær i høst. Niåringen fikk endel nytt i fjor som fortsatt passer, jeg kjøper som regel vinterklær så store at de kan passe to sesonger. Om det mangler noe så fyller jeg på etterhvert. Kjøpte Geox vintersko på salg i vår, men husker ikke priser jeg heller. Vi får nesten aldri klær til bursdag eller jul, eller ihvertfall ikke yttertøy. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?
Hjelper ikke oss noe som helst. Besteforeldre sier at de kjøper presanger til ungene ikke til oss foreldre, og derfor kjøper de ikke sko eller dresser. Det er visst mye bedre å fylle allerede velfylte barnerom med enda flere leker.
|
|
|
|
#16 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Det tør jeg nesten ikke tenke på.. Ingenting passer fra i fjor, og vi har ikke arvet verken ull eller yttertøy. Lua passer, men har gått istykker. Har kjøpt dress fra Isbjörn, sko fra Ecco, kanskje 7 sett med ullundertøy.. Litt div halser og tynne ullvotter. Ny, vindtett lue og et ekstra par votter gjenstår.
|
|
|
|
#17 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Det meste vi har kjøpt i år er kjøpt på salg, og noe fra i fjor brukes i år også.
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?
Vesla skriver alltid en god blanding av klær, utstyr og leker på ønskelistene sine. Tror iallefall ikke hun mener at vinterutstyr ikke egentlig er gaver til henne, men til oss. Det var en uvant tankegang. Ser med gru for meg rommene til ungene om de bare fikk leker av alle.
|
|
|
#19 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Vi kunne sikkert fått litt i gave, men spesielt min mor går mer etter utseende enn kvalitet. Svigermor hadde nok kjøpt det vi hadde ønsket, men så har ikke Kosegrisen bursdag i et sesongskifte da.
|
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor mye kostet vinterhabitten i år?Mini fikk vinterjakke av foreldrene mine til jul, og hun har en vinterbukse som søstra utrolig nok ikke klarte å slite ut. I tillegg har jeg kjøpt dress på Kappahl, den kostet litt over 500 tror jeg (salg). Sko kjøpte jeg på salg i fjor, de kostet 100 kr tror jeg (Sorell). |
|
|
|
![]() |
|
|