Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger prikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 13:41   #121
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger prikker

Testing: jeg fikk tur til Rotterdam til jul. Testing.

Gammel 01-01-12, 13:42   #122
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det er DU, Teo. DU, DU, DU!

Neisj. Du må da bare prøve å si i mot meg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:43   #123
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Poenget var at det fremkom at det faktisk lønte seg å bombe seg inn i selskapet - altså å tigge prikker. For å motvirke dette ble det oppfordret til å rødprikke fordi såpass mange grønnprikker og tigging dermed virker enda det ikke er sosialt kosher adferd.

Jeg vet ikke, men mitt inntrykk har alltid vært at det ikke er spesielt lønnsomt å tigge etter prikker. Men jeg husker ikke den aktuelle tråden, men jeg ville uansett ikke prikket rødt, jeg ville nok heller oppmuntret til å ikke prikke i det hele tatt i sånn prikketiggetråder.

Ja, også tenker jeg at det er litt forskjell om jeg plutselig komme med en prikketiggetråd som har vært her lenge, og at en nykommer gjør det.

Gammel 01-01-12, 13:44   #124
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvem er det man ikke skal si i mot på FP, mener du?

Det er flere som folk tydelig kvier seg for å si imot. Det plager ikke meg på noen måte, men det virker som mange ikke tør, før noen andre gjør det.

Det handler om at mange har en del respekt og blir sett på som Autoritetspersoner. Deriblandt er faktisk du Teofelia. Det er ikke stygt ment, det er bare slik at meningnene her virker å være ganske så konforme.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:44   #125
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Oi, jeg tullet.
Men det er en liten gruppe, ja.

Gammel 01-01-12, 13:45   #126
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Neisj. Du må da bare prøve å si i mot meg.

Du er en av "yppersteklassen". Du er jo det. Sammen med Mim og "de".

Gammel 01-01-12, 13:46   #127
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Høh. Nå rødprikketigger Maz. :tsk:

Det gjør jeg da jevnlig. Sånn omtrent annenhvert år.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:49   #128
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har ikke sagt at man skal grønnprikke alle som tigger prikker, men man trenger vel ikke å overrøse dem med røde prikker? Det er jo det som er faktum her, er det ikke? At i en eller annen tråd blir det oppfordret at man skal rødprikke, og det velger en hel haug å følge? Hvorfor det liksom? Det må da holde at man på en ordentlig måte gjør oppmerksom på at det ikke er lurt med prikketigging og ferdig med det? Om så vedkommende fortsetter prikketigginga, så må man jo gjerne rødprikke om man ønsker.

Jeg rødprikker prikketigging. :står fram: Jeg har dog ikke gjort det i denne tråden, fordi hun har endret innlegget sitt og vist at hun har tatt poenget.
Jeg prikker rødt på prikketigging fordi jeg ikke vil at man skal kunne sleipe seg inn på forumet, men komme seg lenger inn via å vise hvem man er gjennom innleggene man skriver. Dette er en praksis jeg kommer til å fortsette med uavhengig hva andre måtte mene.

Gammel 01-01-12, 13:49   #129
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det er flere som folk tydelig kvier seg for å si imot. Det plager ikke meg på noen måte, men det virker som mange ikke tør, før noen andre gjør det.

Det handler om at mange har en del respekt og blir sett på som Autoritetspersoner. Deriblandt er faktisk du Teofelia. Det er ikke stygt ment, det er bare slik at meningnene her virker å være ganske så konforme.

Jeg synes det ville være oppriktig trist om folk kvier seg for å si i mot meg. Det er i så fall ikke etter mitt eget ønske.

Gammel 01-01-12, 13:51   #130
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det ville være oppriktig trist om folk kvier seg for å si i mot meg.

Merkelig. Jeg ville elsket det om alle bare lå for mine føtter og hyllet meg i denne typen stil:

I særdeleshet ville jeg elsket det om husets tenåringer inntok en holdning hvor de kviet seg for å si meg imot.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:53   #131
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snakker "folk" sammen og er enige om at det er en gruppe brukere de ikke tør å si i mot? Hvordan vet dere hvem som har autoriteten og at andre mener det samme?

Jeg pleier rødprikke prikketigging, men har ikke prikket i denne tråden. Jeg har til og med vært litt informativ.
Jeg holder nyttårsløftet mitt - jeg har blitt snillere.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:57   #132
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Merkelig. Jeg ville elsket det om alle bare lå for mine føtter og hyllet meg i denne typen stil:

Man blir så lei av det i lengden.

Sitat:

I særdeleshet ville jeg elsket det om husets tenåringer inntok en holdning hvor de kviet seg for å si meg imot.

Nå snakker vi.

Gammel 01-01-12, 14:00   #133
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For de fleste så er dette med prikker på et forum en så latterlig lite viktig ting at det ikke faller de inn at det skal være "straffbart" å be om dette. Å gå inn å "straffe" de nye som ikke har fått med seg at dette oppleves som litt uhøflig av de fast brukerne er like dustete som det er å be om prikker i utgangspunktet syntes jeg. Alle skjønner ikke forumkulturen etter 3 dager og vi kan ikke forvente det heller.

Et forum er avhengig av rekruttering for å overleve i det lange løp. Tror ikke det er noen stor fare for FP, men jeg syntes vi skylder hverandre og ønske folk velkommen på en litt mer hyggelig måte. Vi vil jo ha inn nye folk her!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:02   #134
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

I denne tråden fremstår Foreldreportalen som en konservativ og streng sekt.

Amen!

Er det ikke mulig at den første som ser et slikt innlegg skriver at prikketiggen driver vi ikke på med her og dersom du har tenkt å fortsette med det, så får du en rød prikk isteden.

Neida, her skal hylekoret frem og endelig får folk stillet sin rødprikkelyst.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:06   #135
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Note to self:

Lese hele tråden.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:07   #136
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Snakker "folk" sammen og er enige om at det er en gruppe brukere de ikke tør å si i mot? Hvordan vet dere hvem som har autoriteten og at andre mener det samme?

Jeg pleier rødprikke prikketigging, men har ikke prikket i denne tråden. Jeg har til og med vært litt informativ.
Jeg holder nyttårsløftet mitt - jeg har blitt snillere.

Tenker det nyttårsløftet holder lenge...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:08   #137
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med Joika og andre som mener at det går an å gi folk litt slækk, særlig når de raskt forstår tilbakemeldingene. Det er også litt komisk at det ikke er stor forståelse for at noen her (ikke nødvendigvis deg, noen!) er meningsførende.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:14   #138
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Tenker det nyttårsløftet holder lenge...

Det har nå holdt i flere timer allerede såh.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:24   #139
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker FP nettopp pga slike tråder jeg. Ikke at jeg rødprikker noe nevneverdig (eller, grønnprikker for den saks skyld), men tråder kan gå til prikkebonanza, til diskusjon på null komma niks - og heldige Vimsen som skal til Rotterdam da!.

Jeg synes ikke man må ta seg nær av at man blir får en rødprikk jeg altså - ikke ti heller. Og jeg vil tro at når man har produsert 400 innlegg, så har men tilstrekkelig med ryktepoeng også.

Gammel 01-01-12, 14:26   #140
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg grønnprikker alltid prikketigging. Og så må jeg visst prikke flere før jeg får prikke Palmen igjen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.