|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#123 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Jeg trenger prikker
Jeg vet ikke, men mitt inntrykk har alltid vært at det ikke er spesielt lønnsomt å tigge etter prikker. Men jeg husker ikke den aktuelle tråden, men jeg ville uansett ikke prikket rødt, jeg ville nok heller oppmuntret til å ikke prikke i det hele tatt i sånn prikketiggetråder.
|
|
|
|
#124 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er flere som folk tydelig kvier seg for å si imot. Det plager ikke meg på noen måte, men det virker som mange ikke tør, før noen andre gjør det. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
saftig
|
Jeg rødprikker prikketigging. :står fram: Jeg har dog ikke gjort det i denne tråden, fordi hun har endret innlegget sitt og vist at hun har tatt poenget.
|
|
|
#129 |
|
Bedreviter
|
Jeg synes det ville være oppriktig trist om folk kvier seg for å si i mot meg. Det er i så fall ikke etter mitt eget ønske. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Merkelig. Jeg ville elsket det om alle bare lå for mine føtter og hyllet meg i denne typen stil:
|
|
|
#131 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Jeg trenger prikkerSnakker "folk" sammen og er enige om at det er en gruppe brukere de ikke tør å si i mot? Hvordan vet dere hvem som har autoriteten og at andre mener det samme? |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Bedreviter
|
Man blir så lei av det i lengden.
Nå snakker vi. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg trenger prikkerFor de fleste så er dette med prikker på et forum en så latterlig lite viktig ting at det ikke faller de inn at det skal være "straffbart" å be om dette. Å gå inn å "straffe" de nye som ikke har fått med seg at dette oppleves som litt uhøflig av de fast brukerne er like dustete som det er å be om prikker i utgangspunktet syntes jeg. Alle skjønner ikke forumkulturen etter 3 dager og vi kan ikke forvente det heller. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
awesom
|
Amen!
|
|
|
#136 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Tenker det nyttårsløftet holder lenge...
|
|
|
#137 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jeg trenger prikkerJeg er enig med Joika og andre som mener at det går an å gi folk litt slækk, særlig når de raskt forstår tilbakemeldingene. Det er også litt komisk at det ikke er stor forståelse for at noen her (ikke nødvendigvis deg, noen!) er meningsførende.
|
|
|
#139 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg liker FP nettopp pga slike tråder jeg. Ikke at jeg rødprikker noe nevneverdig (eller, grønnprikker for den saks skyld), men tråder kan gå til prikkebonanza, til diskusjon på null komma niks - og heldige Vimsen som skal til Rotterdam da!.
|
![]() |
|
|