Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger prikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 13:28   #101
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger prikker

Erfaringsmessig så ender prikketiggeren i pluss i slike tråder fordi en sanker minst like mange sympatiprikker som rødprikker, og det er vel også grunnen til at flere velger å rødprikke prikketiggeren. (Dæsken, der ble det overbruk av ordet prikk. ) Men jeg fastholder at det er bedre å bare la det være, ignorance is bliss.

Gammel 01-01-12, 13:29   #102
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg vet ikke helt, men jeg hadde aldri i livet begynt å rødprikke bare for at alle de andre gjør det. Det blir rett og slett for dumt. Men deg om det, syns du det er greit å følge strømmen så er jo det opp til deg.

Tja. Hvis noen argumenterer fornuftig og klokt for å gjøre noe som jeg syns fortjener å følges opp så blir det jo teit å la være bare for å være sær og egen da. Jeg går såpass trygt de veiene jeg går at det er greit om andre går samme retning innimellom.

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:31   #103
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Øh, det er vel mer fordi man syns det høres lurt ut, ikke fordi "alle andre gjør det"? Jeg er ikke enig i kravet om antall poeng for markedsplassen, men jeg ser helt klart poenget med å oppfordre til å ikke grønnprikke alle som tigger om prikker.

Jeg har ikke sagt at man skal grønnprikke alle som tigger prikker, men man trenger vel ikke å overrøse dem med røde prikker? Det er jo det som er faktum her, er det ikke? At i en eller annen tråd blir det oppfordret at man skal rødprikke, og det velger en hel haug å følge? Hvorfor det liksom? Det må da holde at man på en ordentlig måte gjør oppmerksom på at det ikke er lurt med prikketigging og ferdig med det? Om så vedkommende fortsetter prikketigginga, så må man jo gjerne rødprikke om man ønsker.

Gammel 01-01-12, 13:31   #104
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Å Herre Gud! Du har jo ikke forstått NOE SOM HELST. De virkelig VIRKELIG smarte er ikke med i Mensa. De er de for - eh - smarte til!

Du er ikke med i Mensa, er du vel, Vimsen? (Du har forøvrig verdens kuleste avatar! Sånn. Nå har jeg sagt det!)

Selvsagt er jeg medlem.

Gammel 01-01-12, 13:32   #105
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Hjelpes, jeg mente jo ikke at dette skulle bli en prikketiggetråd for meg, jeg er ukomfortabel med det. Mulig å få litt motvekt?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:33   #106
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høh. Nå rødprikketigger Maz. :tsk:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:33   #107
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Tja. Hvis noen argumenterer fornuftig og klokt for å gjøre noe som jeg syns fortjener å følges opp så blir det jo teit å la være bare for å være sær og egen da. Jeg går såpass trygt de veiene jeg går at det er greit om andre går samme retning innimellom.

Det er jo selvsagt helt greit, folk får gjøre som de vil.

Jeg får som sagt mer lyst til å grønnprikke, og det blir jo heller ikke helt rett all den tid forumet ønsker at man skal få prikker pga gode, morsomme osv innlegg.

Gammel 01-01-12, 13:34   #108
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Hjelpes, jeg mente jo ikke at dette skulle bli en prikketiggetråd for meg, jeg er ukomfortabel med det. Mulig å få litt motvekt?

Du får heller tenke på det som at folk er enige med deg, og skriver gode innlegg, da har man fortjent grønne prikker

Gammel 01-01-12, 13:34   #109
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Selvsagt er jeg medlem.

Å, Vimsen. Forstod du ikke hva jeg mente? Det kule er å KUNNE være medlem (hvorfor i alle dager skulle det deles opp i med lem?) i Mensa, men å VELGE å ikke være det. DA er man kul, da.

<-- Shikkelig kul.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:35   #110
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville bare få frem at jeg var medlem og altså passer inn i klanen.

Gammel 01-01-12, 13:36   #111
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Du får heller tenke på det som at folk er enige med deg, og skriver gode innlegg, da har man fortjent grønne prikker

Hmmm, ukomfortabel med det. Liker å være litt vrang.... :leter etter en ny tråd å døde, eller snu.:

Gammel 01-01-12, 13:36   #112
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg for min del har aldri skjønt hvorfor prikker skal skape så enormt med følelser. Folk tar jo helt av. Dessuten har vi ikke hatt rødprikker på panelet denne julen. hvorfor ikke? Det er fargerikt og fint når det sprudler en blanding av rød og grønne prikker. Trodde det var en tradisjon her. Var det feil?

Gammel 01-01-12, 13:37   #113
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Trodde det var en tradisjon her. Var det feil?

Det er vel 1. april at det er en tradisjon? Jeg har i alle fall gått på limpinnen der.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:38   #114
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg for min del har aldri skjønt hvorfor prikker skal skape så enormt med følelser. Folk tar jo helt av. Dessuten har vi ikke hatt rødprikker på panelet denne julen. hvorfor ikke? Det er fargerikt og fint når det sprudler en blanding av rød og grønne prikker. Trodde det var en tradisjon her. Var det feil?

Enig.

Og velkommen til ferskingen.... flott velkomst! Rene barnehagen her!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:38   #115
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg var sikker på at vi har det til jul også. Meget mulig jeg husker feil.

Gammel 01-01-12, 13:39   #116
Maz
Pauset

Standard

Fikk ikke prikket Vimsen.

:intern melding: Jepp det var rett. La de små røde komme til meg.

Gammel 01-01-12, 13:39   #117
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke sagt at man skal grønnprikke alle som tigger prikker, men man trenger vel ikke å overrøse dem med røde prikker? Det er jo det som er faktum her, er det ikke? At i en eller annen tråd blir det oppfordret at man skal rødprikke, og det velger en hel haug å følge? Hvorfor det liksom? Det må da holde at man på en ordentlig måte gjør oppmerksom på at det ikke er lurt med prikketigging og ferdig med det? Om så vedkommende fortsetter prikketigginga, så må man jo gjerne rødprikke om man ønsker.

Poenget var at det fremkom at det faktisk lønte seg å bombe seg inn i selskapet - altså å tigge prikker. For å motvirke dette ble det oppfordret til å rødprikke fordi såpass mange grønnprikker og tigging dermed virker enda det ikke er sosialt kosher adferd.

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:40   #118
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nemlig enkelte en ikke skal si imot her inne.

Hvem er det man ikke skal si i mot på FP, mener du?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:40   #119
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvem er det man ikke skal si i mot på FP, mener du?

Det er DU, Teo. DU, DU, DU!

Gammel 01-01-12, 13:41   #120
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Fikk ikke prikket Vimsen.

:intern melding: Jepp det var rett. La de små røde komme til meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.