|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Hertuginne
|
Sv: Jeg trenger prikkerErfaringsmessig så ender prikketiggeren i pluss i slike tråder fordi en sanker minst like mange sympatiprikker som rødprikker, og det er vel også grunnen til at flere velger å rødprikke prikketiggeren. (Dæsken, der ble det overbruk av ordet prikk.
|
|
|
#102 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikker
Tja. Hvis noen argumenterer fornuftig og klokt for å gjøre noe som jeg syns fortjener å følges opp så blir det jo teit å la være bare for å være sær og egen da. Jeg går såpass trygt de veiene jeg går at det er greit om andre går samme retning innimellom. |
|
|
|
#103 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg har ikke sagt at man skal grønnprikke alle som tigger prikker, men man trenger vel ikke å overrøse dem med røde prikker? Det er jo det som er faktum her, er det ikke? At i en eller annen tråd blir det oppfordret at man skal rødprikke, og det velger en hel haug å følge? Hvorfor det liksom? Det må da holde at man på en ordentlig måte gjør oppmerksom på at det ikke er lurt med prikketigging og ferdig med det? Om så vedkommende fortsetter prikketigginga, så må man jo gjerne rødprikke om man ønsker.
|
|
|
|
#104 |
|
"De"
|
Selvsagt er jeg medlem.
|
|
|
#105 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerHjelpes, jeg mente jo ikke at dette skulle bli en prikketiggetråd for meg, jeg er ukomfortabel med det. Mulig å få litt motvekt? |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Tittel og tittel....
|
Det er jo selvsagt helt greit, folk får gjøre som de vil.
|
|
|
|
#108 |
|
Tittel og tittel....
|
Du får heller tenke på det som at folk er enige med deg, og skriver gode innlegg, da har man fortjent grønne prikker
|
|
|
|
#109 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Å, Vimsen. Forstod du ikke hva jeg mente?
|
|
|
#111 |
|
Pauset
Hmmm, ukomfortabel med det. Liker å være litt vrang.... :leter etter en ny tråd å døde, eller snu.: |
|
|
|
|
|
#112 |
|
superbruker
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg for min del har aldri skjønt hvorfor prikker skal skape så enormt med følelser. Folk tar jo helt av. Dessuten har vi ikke hatt rødprikker på panelet denne julen. hvorfor ikke? Det er fargerikt og fint når det sprudler en blanding av rød og grønne prikker. Trodde det var en tradisjon her. Var det feil?
|
|
|
#113 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Det er vel 1. april at det er en tradisjon?
|
|
|
#114 |
|
Pauset
|
Enig. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Pauset
Sv: Jeg trenger prikkerFikk ikke prikket Vimsen. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Passiv
|
Poenget var at det fremkom at det faktisk lønte seg å bombe seg inn i selskapet - altså å tigge prikker. For å motvirke dette ble det oppfordret til å rødprikke fordi såpass mange grønnprikker og tigging dermed virker enda det ikke er sosialt kosher adferd. |
|
![]() |
|
|