|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Jeg reiser en god del. Slm regel maks en arbeidsuke, men 5 dager på ikke-funksjonelt rom er ganske mye hvis man er alene. Det som gjør et rom godt for meg, er: |
|
|
|
|
|
#22 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Det de andre sa; plass til å jobbe, mulighet for å lage varm drikke, og gjerne et lite strykejern også. Det er typisk at jeg har behov for å stryke et par plagg når jeg er ute og reiser, og skal være litt fin på møte.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Jeg noterer ivrig. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Du kan godt knegge, men det er en av de tingene jeg setter pris på å ha på rommet, i steden for å leite hotellet rundt etter et godt gjemt strykerom.
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Strykejern er smart ja. Et som er enkelt å forstå.
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Jeg knegger ikke av strykejern, men av buksepressen som mannen hadde på soverommet en stund. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Null.
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Vi har bil i garasjen.
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Neitakk, har gummibåt, 14fotsbåt, to båtmotorer, en vindeltrapp, en sofa mannens bestefar døde i, og for ikke å glemme det - deler til en jacuzzi som mannen tok med seg hjem fra studier i USA for "noen" år siden. Hvor mine ting er? Jeg har ingenting. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Mens vi snakker strykejern - er hårføner også kult? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Deler til en jacuzzi?
|
|
|
#32 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Hårføner er kult hvis det er beskrevet at det er det, så jeg slipper å pakke med en likevel.
|
|
|
#35 |
|
Curlingkone
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Heller føner enn strykjern ja.
|
|
|
#37 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!
Hårføner er mye viktigere enn strykejern. Jeg er også En Som Antar At Det Finnes Hårføner og blir irritert hvis det ikke finnes (eller hvis den er så lite effektfull at den knapt blåser). |
|
|
|
|
|
#39 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!
|
![]() |
| Emneord |
| hotellrom |
|
|