|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Jeg skal innrede en leilighet og søker inspirasjon fra hotellrom etc. Den skal leies av et firma, og bebos over kortere eller lengre tid av en singel person. Antar at det vil være aktuelt med besøk fra evt kjæreste underveis. Det kan også være aktuelt med bare noen få dagers opphold. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Det fineste hotellrommet jeg har bodd på var en minisuite på Royal Copenhagen i København. Hotellet er designet av Arne Jacobsen, men modernisert.
Sist redigert av Tallulah : 02-01-12 kl 14:05. Årsak: Copenhagen, ikke Christiania, selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Takk! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Jeg får ikke sett bildet? Jeg trenger plass til å sitte godt med en laptop, dvs litt dybde, og plass til litt papirer ved siden av. Kjøleskap er viktig ja, og gode kaffe/te-muligheter. Kanskje en enkel nescafe-maskin? Kommer vedkommende til å være der så lange at det er interessant å varme pizza og lage litt mat, eller er det mest take away?
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!http://www.woovaa.com/minimalist-lux...otel/#more-689. Det øverste bildet på denne lenken. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Metallica!!
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Får heller ikke opp bildet?
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Lumley castle. Jeg skal ikke si for sikkert at det var akkurat dette rommet, men det var i alle fall et i samme gate. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Jeg sitter på mobil, så jeg klarer ikke linke med bilder.
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Et skrivebord/pult med en god stol er et must. Vannkoker og kjøleskap likeså. Nespressomaskin er også kjekt å ha. Enig med de andre i at dobbelseng er best. Likte løsningnen på bildet (innlegg 3), men kontorstolen så ikke så god ut. En annen ting som også er kjekt å ha er en docking til iphone, så har man mulighet til å høre på musikk |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Sirkustema? http://www.25hours-hotels.com/wien/?lang=en
|
|
|
#15 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Kul stil på hotellet vi bodde på på Island;
|
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Et kult hotell jeg har bodd på ligger rett over veien for Guggenheimmuseet i Bilbao. Det var en diger glassvegg mellom badet og rommet, som det var persienner inni.
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Samme hotell hadde et ganske kult atrium.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!150 eller 160 er vel ok det
|
|
|
#20 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg det kuleste hotellrommet du har bodd på!Masse knagger! Jeg får aldri nok knagger når jeg er på hotell. Både på badet og i gangen.
|
![]() |
| Emneord |
| hotellrom |
|
|