Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger prikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 15:29   #361
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger prikker

Håper ikke du fikk mareritt Hobbes!

Gammel 02-01-12, 15:48   #362
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kva er det med dere sjuke mennesker??? No set eg med tydelege bilder i hovudet av Rune Rudberg naken med ein svær, blå dildo! Og alt eg ville ha var ein liten adspredelse mellom feber og hovudverk.

Gammel 02-01-12, 15:55   #363
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Gammel 02-01-12, 16:10   #364
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Sofaen var svart, didoen blå. :husker godt de viktige tingene i livet:

Den _var_ blå, ja. Før bruk.

Til opplysning er det for øvrig bare to ting man virkelig IKKE tøyser med her inne:

1. Islandske gynekologer.
2. Lungene til røykere.

And that's all I have to say about that!

Gammel 02-01-12, 16:15   #365
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Først fire meldinger med "Ikke prikketigg bitch!", så 250 meldinger med "Ikke bli så sinte, FP er så slem. Buhu" og så ender vi med Rune Rudberg?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 16:19   #366
Slettet bruker
Passiv

Standard

Om hi ikke er skremt vekk av dette, så er jeg ihvertfall trygg på at hun er hardhudet nok i massevis for tilværelsen på fp.

Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 16:25   #367
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes definitivt Rune Rudberg-delen av tråden var den skumleste.

Tenk, ordene "dildo", "Rune Rudberg" og "skinnsofa" i samme setning.

Gammel 02-01-12, 16:26   #368
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Rune Rudberg, faktisk......

Velkommen fimba!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 16:46   #369
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Da kommer jeg til å slite. Jeg sier sjeldent noe smart

Det går ofte fint fordetom.
Til og med sånne som meg som BÅDE sier dumme ting ofte OG stadig er uenig med de man ikke er uenige med, har karret til seg en plass på M2!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 16:47   #370
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg synes definitivt Rune Rudberg-delen av tråden var den skumleste.

Tenk, ordene "dildo", "Rune Rudberg" og "skinnsofa" i samme setning.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 17:54   #371
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde så lyst å skrive at jeg var den nye samboeren til Rune Rudberg, og være skikkelig seriøs om det, men så ble jeg så kvalm av tanken at jeg ikke helt klarte likevel. Nå må jeg ta kvalmestillende etter å ha lest den siste delen av tråden.

Gammel 02-01-12, 17:55   #372
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan dere ikke linke til deg RR-bildet, da? :intrisert:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 18:02   #373
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kan dere ikke linke til deg RR-bildet, da? :intrisert:

Det strider heldigvis mot forumreglene.

Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 18:03   #374
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 18:07   #375
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En prikketråd! Jeg skal aldri mer reise på ferie. Jeg er for øvrig helt enig med Teo, Mim og de!

Gammel 02-01-12, 18:08   #376
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan beskrive det.

Det er altså RR som er henslengt i mer utbrettet positur enn i en gynekologbenk med en tusenkvinnerssnabb i puselanken og en dildo i rompa. Det er absolutt ingen tvil whatsoever om at det er inni rompa, i og med at bildet er såpass ... tydelig.

Det er så bad at i Oslos mørkeste metallavkrok på den tiden så satt et par av de aller mest svartkledde, gjennomtatoverte gutta landets ekstremkrefter har å by på - og måpet over se g hør inntil den feiteste av dem omsider forkynte mens de andre fortsatt måpet: Det er ... Fy faen ... Rune? Rudberg? Med ...? Fy faen, jeg er helt fan jeg nå.

Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 18:47   #377
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og der hadde eg gløymt kvifor eg lova meg sjølv og ikkje lese meir i denne tråden. My eyes! My eyes!

Gammel 02-01-12, 18:54   #378
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

...og så ender vi med Rune Rudberg?

Alle tråder av denne typen burde endt med Rune Rudberg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 19:06   #379
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Den _var_ blå, ja. Før bruk.

Til opplysning er det for øvrig bare to ting man virkelig IKKE tøyser med her inne:

1. Islandske gynekologer.
2. Lungene til røykere.

And that's all I have to say about that!

Hmmm... Lovnad om pupper og sånt hjalp ikke, men da det ble snakk om naken Rune Rudberg og dildo, da fikk vi lokket deg frem... Burde vi bli bekymret nå, Mauser? :nervøs:

Gammel 02-01-12, 19:12   #380
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

WTF? Jeg trodde vi hadde 250 inlegg med selvransakelse og debatt om hvorvidt de 10 foerste roede prikkene var for slemme mot fimba, og så drar dere frem.. Rune Rudberg! På skinnsofa! Med... i !
OK, greit nok at prikketigging er en uting men et sted i mellom passerte dere grensen mellom smekk på fingrene og våpen som omfattes av Genevekonvensjonen!

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.