|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikker
Da kommer jeg til å slite. Jeg sier sjeldent noe smart
|
|
|
|
#185 |
|
Ekvilist
|
At man fyrer av en rød en behøver ikke å bety at man er spesielt opphisset. Jeg følte meg ikke spesielt opphisset da jeg gjorde det. Tror jeg?
|
|
|
#186 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg regner med at hvem folk er forsiktig med å gå imot varierer fra person til person. Jeg er veldig skeptisk til å gå ut med navn for det er ikke som om det er en klubb med faste medlemmer. |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er for lat til å rødprikke..... |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Metallica!!
|
Beklager, det skal ikke gjenta seg.
|
|
|
#189 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg tenker at for eksempel Pøbelsara er et fantastisk eksempel på at man helt klart kan debutere uhyre vellykket på fp. Og det finnes mange flere også som er som henne. Inngangen til Matilda for eksempel blir vel ikke glemt med det første, g viser at man kan bli fort kjent og godt likt på fp. |
|
|
|
#190 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg er visst ikke ferdig med munndiaré. Apropos dette med folk man ikke tør motsi. Er det fordi disse man ikke kan motsi er slemme og onde og sender veldig ufine rødprikker, eller er det fordi de er gode til å diskutere? Jeg tenker litt på debatten som går nå etter 22. juli, hvor FrP mener de er kneblet. Mens andre mener at det ikke er knebling, men rett og slett god argumentering.
|
|
|
#191 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeg trenger prikkerFor min del er det også litt sånn at nå har vi/jeg/mange vært her så lenge at jeg vet hva motparten vil si/mene.
|
|
|
#197 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg synes prikkesystemet bare er tull, spesielt rødprikkene. Men jeg lurer litt på hvordan det er å fyre av et par tyttebær, kanskje jeg skal slenge ut noen for morro skyld? Any takers?
|
|
|
#199 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Jeg trenger ikke flere røde prikker
|