Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger prikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 15:34   #161
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeg trenger prikker

Teo og Mim er uproblematiske å være uenige med. Prøv å være uenig med Skilpadda du - det er hva jeg vil kalle en utfordring. Eller Katta.

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 15:34   #162
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Festlig at noen fremdeles synes det er på sin plass å rødprikke

Gammel 01-01-12, 15:35   #163
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Teo og Mim er uproblematiske å være uenige med. Prøv å være uenig med Skilpadda du - det er hva jeg vil kalle en utfordring. Eller Katta.

Pfff... de er jo pusekatter og skilpadder. No problemo!

Gammel 01-01-12, 15:35   #164
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg sier meg herved uenig i _alt_ Teofelia, Mim og "de" sier. På prinsippielt grunnlag. Og hei til deg, fimba. :-)

"De", er det kusinen til noen?

For øvrig peker jeg nese til deg, på generelt grunnlag, så klart.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 15:35   #165
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kanskje vi skal ta en øl?

Jeg tør ikke. Da sovner jeg. Momentant.

Gammel 01-01-12, 15:36   #166
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Og det passer dårlig når man venter middaggjester om..... 20 minutter! :stikker:

Gammel 01-01-12, 15:36   #167
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

"De", er det kusinen til noen?

For øvrig peker jeg nese til deg, på generelt grunnlag, så klart.

Jeg fant opp begrepet "de".

Gammel 01-01-12, 15:36   #168
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva!? Kaller du meg en underlegen debattant!?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 15:37   #169
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det er flere som folk tydelig kvier seg for å si imot. Det plager ikke meg på noen måte, men det virker som mange ikke tør, før noen andre gjør det.

Det handler om at mange har en del respekt og blir sett på som Autoritetspersoner. Deriblandt er faktisk du Teofelia. Det er ikke stygt ment, det er bare slik at meningnene her virker å være ganske så konforme.

Jeg ønsker at man navngir de man mener når man slenger ut en slik påstand. Fint at du i det minste peker ut en, selvom jeg ikke er enig med deg, men den sekken du kaster og hevder det er innhold i her er noe av det mer destruktive jeg ser i diskusjoner her.

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Jøss. Du endret da HI, gjorde du ikke det da?

Mulig vi er kjipinger her likevel. :tilstår:

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 15:37   #170
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Men meg derimot? Som ber om det svikter de. :fornærmet:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 15:38   #171
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er enig med deg Skilpadda, og det at folk sender røde prikker får være greit nok.

Jeg er i alle fall åpenbart helt umulig å være uenig med, ettersom folk faktisk føler behov for å fortelle at de er enige med meg selv når jeg ikke har sagt et ord.

Gammel 01-01-12, 15:38   #172
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg forventer at man navngir de man mener når man slenger ut en slik påstand. Fint at du i det minste peker ut en, selvom jeg ikke er enig med deg, men den sekken du kaster og hevder det er innhold i her er noe av det mer destruktive jeg ser i diskusjoner her.

Mulig vi er kjipinger her likevel. :tilstår:

Jeg vedder indrefileten min på at hun ramser opp "de".

Gammel 01-01-12, 15:38   #173
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje fordi trådoverskriften fremdeles tigger.

Gammel 01-01-12, 15:39   #174
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er i alle fall åpenbart helt umulig å være uenig med, ettersom folk faktisk føler behov for å fortelle at de er enige med meg selv når jeg ikke har sagt et ord.

:stryker medhårs:

Gammel 01-01-12, 15:39   #175
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Det er sikkert noen som rødprikker på grunnlag av overskriften

Gammel 01-01-12, 15:40   #176
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Men meg derimot? Som ber om det svikter de. :fornærmet:

Jeg trodde du skulle prikke rødt jeg, så jeg har sittet undrende i kontrollpanelet mitt og følt meg oversett fordi du ikke prikker meg.

Kanskje man burde prøve å lese det folk skriver en gang her inne? :forsett:

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

I rest my case.

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 15:40   #177
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må endre overskriften til "jeg trenger IKKE prikker..."

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 15:42   #178
Slettet bruker
Passiv

Standard

Eller "Jeg trenger prikker og kommer til å jobbe for dem gjennom gode innlegg", det burde funke. En modde må hjelpe til her.

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 15:44   #179
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Haha, om ikke annet så har denne tråden i alle fall skapt liv og røre

Gammel 01-01-12, 15:45   #180
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jepp. Og jeg tipper at nå har såpass mange lagt merke til deg at de husker å gi deg grønninger når du kommer med noe smart. Sånn sett så funker det som pr, om ikke annet.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.