Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger prikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 15:10   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger prikker

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes diskusjon om hvordan vi tar i mot nye brukere er på sin plass med jevne mellomrom. Når det gjelder rødprikking av prikketigging for å komme på markedsplassen så er min (som smilefjes) opplevelse at dette har vært en ønsket praksis, også fra forumledelsen.

Jeg har stor forståelse for at masse røde prikker ikke er noen hyggelig velkomst når man kommer inn på et nytt forum. Men når man altså har forklart brukeren at akkurat prikketigging som direkte konsekvens av å ville bruke forumet på grunn av markedsplassen (slik HI også her skriver, så vidt jeg husker) nærmest er en formalitet, så føler jeg at det blir mindre "mobb" over det enn om man går til felles angrep på en ny bruker for å skrive dårlig, eller formulere seg klønete. Med mindre folk skriver veldig slemme kommentarer i rødprikkene.

Jeg er HELT enig med deg i at vi må regulere tilgang til markedsplassen. Og jeg syntes også store deler av tråden her er ok. Folk forklarer greit at det ikke er lurt å tigge om prikker og Fimba tar det til etterretning. Men likevel så postes det innlegg som de vist under her (også etter at hun har tatt poenget)... Jada, mulig det er ment som humørfylt, men jeg ikke oppfattet det sånn om jeg var nykommer. Syntes Fimba taklet dette så bra som hun kunne:

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Du får ingen prikk, men du skal få et punktum til setningen din.
.
Vær så god.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvis du hadde vært litt aktiv her inne hadde du funnet ut ganske kjapt at det ikke var så lurt.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ah, det forklarer signaturen din, du trodde dette var et slankeforum, ettersom vekta di er den ene tingen du ønsker at alle skal få med seg om deg?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Som sagt: de fleste prikker FØR de leser lenger ned på innleggene. Om du ikke gidder å endre hovedinnlegget, så er det bare å forberede seg på MANGE flere av de røde, fine prikkene.

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Du rakk 50 innlegg på fire timer! Bra jobba, fimba!

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Mens min tilgivelsesterskel blir høyere for hver gang jeg ser en tråd dratt opp igjen av fimba. 50 mer eller mindre uinteressante innlegg på 4 timer, liksom.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Fimba, skjønner du regelen for tilgang på markedsplassen nå, eller satser du bare på å produsere nok innlegg, håpe det gir prikker og deretter kun bruke markedsplassen?

Jeg er enig med deg Skilpadda, og det at folk sender røde prikker får være greit nok. Men vi bør kunne spare oss sånt som er skrevet over her. Jeg syntes det er et under om Fimba blir.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.