|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg trenger prikker
Det må være ny rekord!
|
|
|
#142 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerdu får en av meg |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg synes diskusjon om hvordan vi tar i mot nye brukere er på sin plass med jevne mellomrom. Når det gjelder rødprikking av prikketigging for å komme på markedsplassen så er min (som smilefjes) opplevelse at dette har vært en ønsket praksis, også fra forumledelsen.
|
|
|
#144 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg håper du tar det litt med ro i innleggssankingen og istedet for å se på FP primært som et sted å kjøpe, faktisk ser at det er et fint forum å være på |
|
|
|
|
|
#145 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerIrma:
|
|
|
#146 |
|
Metallica!!
|
Jeg har og savnet det. Det er koselig når panelet blinker i rødt og grønt.
|
|
|
#148 |
|
Pauset
|
Jeg er HELT enig med deg i at vi må regulere tilgang til markedsplassen. Og jeg syntes også store deler av tråden her er ok. Folk forklarer greit at det ikke er lurt å tigge om prikker og Fimba tar det til etterretning. Men likevel så postes det innlegg som de vist under her (også etter at hun har tatt poenget)... Jada, mulig det er ment som humørfylt, men jeg ikke oppfattet det sånn om jeg var nykommer. Syntes Fimba taklet dette så bra som hun kunne:
Jeg er enig med deg Skilpadda, og det at folk sender røde prikker får være greit nok. Men vi bør kunne spare oss sånt som er skrevet over her. Jeg syntes det er et under om Fimba blir. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerJeg driter virkelig i om noen tigger grønne prikker. Fatter ikke at det er noe å hisse seg opp over. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerJesus Christensen. Tjo hei, faderullan!
|
|
|
|
#153 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerGreia med prikker er at de gir sosialt innpass. Dess mer man finner seg til rette i den sosiale sammenhengen her, dess mer innpå andre brukere kommer man i og med at mer av forumet åpner seg. Da er det greit at det systemet brukes etter hensikten. Hvis ikke kan vi jo droppe ryktesystemet og åpne m2 for Google. |
|
|
|
#154 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#156 |
|
"De"
|
|
|
|
#157 |
|
Tøff
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg sier meg herved uenig i _alt_ Teofelia, Mim og "de" sier. På prinsippielt grunnlag. Og hei til deg, fimba. :-)
|
![]() |
|
|