|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerTeo og Mim er uproblematiske å være uenige med. Prøv å være uenig med Skilpadda du - det er hva jeg vil kalle en utfordring. Eller Katta. |
|
|
|
#162 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerFestlig at noen fremdeles synes det er på sin plass å rødprikke
|
|
|
|
#163 |
|
"De"
|
Sv: Jeg trenger prikker
Pfff... de er jo pusekatter og skilpadder. No problemo!
|
|
|
#164 |
|
Bedreviter
|
"De", er det kusinen til noen? |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Passiv
|
Jeg ønsker at man navngir de man mener når man slenger ut en slik påstand. Fint at du i det minste peker ut en, selvom jeg ikke er enig med deg, men den sekken du kaster og hevder det er innhold i her er noe av det mer destruktive jeg ser i diskusjoner her.
Jøss. Du endret da HI, gjorde du ikke det da? |
|
|
|
#171 |
|
flisespikker
|
Jeg er i alle fall åpenbart helt umulig å være uenig med, ettersom folk faktisk føler behov for å fortelle at de er enige med meg selv når jeg ikke har sagt et ord.
|
|
|
#172 |
|
"De"
|
Jeg vedder indrefileten min på at hun ramser opp "de".
|
|
|
#174 |
|
"De"
|
:stryker medhårs:
|
|
|
#176 |
|
Passiv
|
I rest my case. |
|
|
|
#178 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerEller "Jeg trenger prikker og kommer til å jobbe for dem gjennom gode innlegg", det burde funke. En modde må hjelpe til her. |
|
|
|
#179 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerHaha, om ikke annet så har denne tråden i alle fall skapt liv og røre
|
|
|
|
#180 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerJepp. Og jeg tipper at nå har såpass mange lagt merke til deg at de husker å gi deg grønninger når du kommer med noe smart. Sånn sett så funker det som pr, om ikke annet. |
|
![]() |
|
|