|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Før vi flyttet hit vi bor nå bodde vi i et års tid i et eldre hus. Huset hadde stor og fin hage, men i denne sto et skikkelig falleferdig og stygt drivhus. Relativt stort var det også, og åpenbart satt sammen på en slik måte at det ikke var gjort i en håndvending å demontere det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Noen gedigne, sotede speil-skyvedører. Ante ikke det var marked for slike, vi hadde tenkt til å pælme dem på fyllinga, tenkte deretter på finn, og fikk kjemperespons og 1500 kroner, tror jeg det var.
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Vi ga bort en vaskemaskin og de som skulle få den måtte fortelle hvorfor akkurat DE skulle få den, Sist redigert av Guttemammis : 23-02-12 kl 23:26. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Det med drivhuset var da ikke så rart?
|
|
|
#5 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Jeg høyner med en betongtrapp. En utvendig trapp med bred avsats og fire-fem trinn, smijernsgelender. Det kom en fyr kjørende ganske langveisfra og hentet hele greia, husker jeg sto på verandaen med baby på armen og lurte på hvordan i alle dager han skulle få den opp på tilhengeren.
|
|
|
#6 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?En stabel slitne Europaller. Det tok under en time fra annonsen ble publisert til de var borte.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?
Jeg er ikke drivhussertifisert, så aner ikke om dette var et kvalitetseksemplar. I mine øyne var det vindskjevt, slitent og fælt. Om det var verdt noe jobbet de ihvertfall bra for en eventuell fortjeneste. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Klar
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?En alldeles utslitt, sæggete og flekkete kontinental dobbeltseng.. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Polyanna vinner denne tråden, tror jeg, for hun har gitt bort en gammel dokost. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Gamle gule utelamper fra 70-tallet! Vi la dem ut til 100 kr stykket, og det var 12 av dem, og det kom jammen en fyr og hentet alle og betalte! Han var SÅÅÅ gald for nå kunne han bytte ut de som var ødelagte hjemme hos ham: himle:
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Vi har vel ikke gitt bort så mye rart, men vi hadde litt flaks sist vi skulle kvitte oss med ting og tang. Vi hadde en køyeseng fra Ikea, like fin, som vi skulle selge for en billig penge. Vi hadde også en diger, gammel skipskiste og en tv-benk.
|
|
|
#12 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Mine foreldre la ut sitt gamle kjøkken fra midten av 80tallet på finn, og jammen kom det ikke noen og demonterte det for dem og tok det med seg. De fikk penger for det også, et tre-fire tusen tror jeg!
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Finn er jo helt fantastisk til slikt. Jeg legger ut at vi vil gi det bort, og så er det borte før jeg rekker å blunke. Så slipper jeg å ta turen til fyllinga.
|
|
|
|
#14 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Europaller er jo geniale å lage veranda-sofa av. Til sommeren skal jeg jakte selv
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Bildegoogle gir en liten pekepinn hvertfall.
|
|
|
#17 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Jeg har vel ikke gitt bort noe rart, men har gitt bort noe jeg angret på. Jeg la ut et gammelt seilbrett, og i løpet av 15 minutter fikk jeg minst ti oppringinger. Kunne nok solgt det i stedet, ja. Men hun som fikk det ble veldig glad da. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
can-jur
|
Gir du bort europaller??
|
|
|
|
#19 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Vi hadde helt sinnsvak respons på et gammelt dusjkabinett. Jeg tror det ringte 50-60 stk bare den første halvtimen. 45 minutter etter at annonsen var lagt ut, hadde en fyr vært her og demontert + frakta det vekk |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Ikke så rar ting kanskje, men heller en rar respons. Jeg prøvde å gi bort en luft renser en gang. Jeg satt anonse på Finn, her inne og flere andre sider. Ikke søren om jeg ble kvitt den. Som siste forsøk før den gikk på søppelen, satt jeg den på QXL. Endte opp med at jeg fikk 350 kr + porto for den. |
|
|
|
![]() |
|
|