Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hver gang vi møtes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-12, 00:13   #141
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg er vokst opp med Eggum, da broren min var stor fan, og mor mi med, så jeg har alltid vært veldig glad i musikken hans. Da jeg var på konsert med Gitarkameratene, var det Eggum, med sin tørre, understated, humor som fikk meg til å ligge langflat og brøle av latter.

Hver gang vi møtes, har bare gjort meg mer glad i den fyren - i ham og i Halvdan.

Jah.

Gammel 26-02-12, 00:15   #142
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Gitarkameratene åpner på Dizzy i september. Det må jeg bare få med meg igjen.

Gammel 26-02-12, 00:18   #143
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Gitarkameratene åpner på Dizzy i september. Det må jeg bare få med meg igjen.

JA!

Og: Fy søren, Vinni. Jeg har virkelig fått et nytt syn på ham i dette prgrammet. For en åpen, reflektert fyr han er. (noe helt annet enn den Vinni jeg traff etter en konsert for endel år siden. )

Gammel 26-02-12, 00:23   #144
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Bertine!

Gammel 26-02-12, 00:36   #145
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg er rett og slett glad i programmet, dette konseptet er som Pamina sier, helt nydelig.
Og jeg har og rett og sletten fått et nytt syn på flere av artistene.

Jan Eggum, nasjonalskatt, men nå enda mer som artist for meg. I dag var han rå med sin bergenskrapp.
Anne Grete Praus, herlige dame, som gir det rett frem på en så kul måte.
Eggum og Praus er nå musiker, som jeg har fått et helt annet forhold til dem og dems sanger og teksten enn før "Hver gang vi møtes startet". Og jeg digger det!

Bertine gir noe ekstra til de andre med hvordan hun er musikalskt, og det passer så godt inn i dette konseptet.
Dolmen er morsom og i kveld tok han i og gjorde det bra.
Elvira som er den jeg lyttet en del på før har skuffet hittil, men i dag syns jeg hun gjorde det bittelitt bedre.

Og så kommer vi til Halvdan som jeg synes er en fantastisk musiker, men ikke har lyttet noe særlig på. Nå kommer det endres.

Vinni, hva skal jeg si. Jeg såg et dyp, en kunnskap og masse erfarenhet som jeg ikke tenkt over før. Hvor mye han har opplevd og så mye han kan. Og han har helt forandret mitt bilde av honom. Han er jo så mer enn den han var (i media), for 10 år siden. Mye mer.

Og til slutt, den herlige kombinasjonen Halvdan og Vinne beveger noe i meg. Og det kan se sånn ut at de to har knyttet seg til hverandre på en god måte. Var det ikke "farssa" Vinni kallet Halvdan nå i kveld? Fineste finingene.

Har visst nok små kræsjer for flere av de.

Sist redigert av Christa : 26-02-12 kl 01:07.
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 00:43   #146
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jo, Elvira har blitt litt anonym, men stemmer er flott og alt ho har gjort til nå har vore veldig fint, men lite kreativt? Eg syns det er ekstra artig når dei vrir sangen rundt og gjer noko heilt annleis. Det er først og fremst Sivertsen, Praus og Zetelitz som har gjort det til nå. Syns eg da.

Gammel 26-02-12, 00:52   #147
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Og til slutt, den herlige kombinasjonen Halvdan og Vinne beveger noe i meg. Og det kan se sånn ut at de to har knyttet seg til hverandre på en god måte. Var det ikke "farssa" Vinni kallet Halvdan nå i kveld? Fineste finingene.

Ja, Halvdan og Vinni er et godt team...

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 00:56   #148
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min ble helt sjokkert (og litt sur) over meg i bilen i dag, da Vinni sin tolkning av "Sommerfuggel i vinterland" kom på radioen, og jeg brølte "herregud, nå har de ødelagt hele sangen, noe så fjernt". Jeg ante ikke at den var fra dette programmet, hadde ikke hørt om det engang.
Måtte jo hjem og sjekke litt, og fant ut at jeg er den eneste i Norge som ikke har fått med meg at dette programmet eksisterer engang.

Gammel 26-02-12, 00:58   #149
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 26-02-12, 01:03   #150
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Dette konseptet er så fint, innsikten og det at det er tid til hver enkelt artist er helt nydelig. Programmet har en ro, ingen slitsomme programledere som skal inn og fronte seg selv.

Det blir sikkert flere ganger.
Hvem ønsker dere da?

Det er jo fryktelig vanskelig for denne gangen valgte så perfekt på en måte hehe
Og de valgte visesanger, rapper nei, jeg kan ikke putte folk i bås siden jeg ikke liker båser.. Men jeg tenkte Jørn Hoel (nordlending) og .. jeg prøver fortvilt å google navnet henne, men finner det ikke. hun var med i korslaget, var først med kakehattene, jeg tenker shamita, sharita eller noe.. gådd jeg lider av ammetåke jeg ikke engang har

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 01:04   #151
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Mannen min ble helt sjokkert (og litt sur) over meg i bilen i dag, da Vinni sin tolkning av "Sommerfuggel i vinterland" kom på radioen, og jeg brølte "herregud, nå har de ødelagt hele sangen, noe så fjernt". Jeg ante ikke at den var fra dette programmet, hadde ikke hørt om det engang.
Måtte jo hjem og sjekke litt, og fant ut at jeg er den eneste i Norge som ikke har fått med meg at dette programmet eksisterer engang.

Ja, dette var virkelig fjernt, DD ... Jeg heier på mannen din!

Gammel 26-02-12, 01:06   #152
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men seriøst, jeg ser aldri på tv og får ikke med meg noe som helst av det som går på skjermen. Om jeg tilfeldigvis får med meg noe som skal gå en dag, setter jeg det på pvr og glemmer det i noen uker, før jeg tilfeldigvis ser at det er tatt opp når jeg skal sette på Handy Manny eller noe til sønnen min.

Gammel 26-02-12, 01:28   #153
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Det blir sikkert flere ganger.
Hvem ønsker dere da?

Kan tenke meg:
* Sivert Høyem.
* Jarle Bernhoft.
* Maria Mena.
* Bjørn Eidsvåg.
* Kurt Nilsen kanskje...

Og sikkert mange flere som den trøtte hjernen min ikke kommer på akkurat nå.

Gammel 26-02-12, 02:02   #154
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Fine programmet. Fine fine Halvdan og Bertine.

Og Vinni da, som eg ikkje eingong har høyrt om før, for ein fantastisk fyr!

Det er ein fin gjeng som er der, eg tykkjer Dolmen passar inn og eg. Elvira er den eg ikkje finner nokon særleg, tja... sjarm i? Men så hadde eg heller ikkje fått med meg kven ho var før etter at det hadde gått eit par program, og har altså ikkje heilt fått sansen.

Gammel 26-02-12, 02:32   #155
Pernille
Nybegynner

Pernille sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Pernille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Dette programmet er så herlig at jeg tok meg selv i å sitte både i 30årsdag og ett forsinket julebord å irritere meg over at eg gikk glipp av det..

(og det skal mye til for at tven får styre livet mitt).

Pernille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 10:38   #156
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne tenke meg å se Thom Hell, Bjørn Eidsvåg, Finn Kalvik, Ane Brun, Magne eller Paal fra A-ha, Maria Mena, Marit Larsen, Susanne Sundfør, Anita Skorgan, Jahn Teigen, Sivert Høyem (gullgutten ) Janove osv.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 11:40   #157
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har gått glipp av et par-tre episoder - som jeg ikke hadde sjans til å få med meg - så jeg må bite i et surt eple og kjøpe meg et sumo-abonnement slik at jeg får sett dem.

Jeg har lenge likt Anne-Grete (og ingen sang "Ro meg over" jo!) og Eggum. Sivertsen har alltid vært der for meg liksom... Bertine har jeg digget siden debuten hennes. Det er så fint å lære mer om artistene og sangene deres - jeg må lære meg mer om Vinni altså!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 13:24   #158
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser aldri reklametv live, så her er programmet på serieopptak, så jeg kan spole meg gjennom de evindelige reklameavbruddene.

Gammel 26-02-12, 15:18   #159
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Kan tenke meg:
* Sivert Høyem.
* Jarle Bernhoft.
* Maria Mena.
* Bjørn Eidsvåg.
* Kurt Nilsen kanskje...

Og sikkert mange flere som den trøtte hjernen min ikke kommer på akkurat nå.

Bjørn Eidsvåg kan nok ha blitt spurt, men forsto antaglig ikkje konseptet. Juni i fjor:
https://mobile.twitter.com/#!/eidsva...49473747812352

Sist redigert av Syrin : 26-02-12 kl 15:30.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 16:57   #160
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Bjørn Eidsvåg kan nok ha blitt spurt, men forsto antaglig ikkje konseptet. Juni i fjor:
https://mobile.twitter.com/#!/eidsva...49473747812352

Nå kan han angre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.