Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hver gang vi møtes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-12, 00:36   #11
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hver gang vi møtes

Jeg er rett og slett glad i programmet, dette konseptet er som Pamina sier, helt nydelig.
Og jeg har og rett og sletten fått et nytt syn på flere av artistene.

Jan Eggum, nasjonalskatt, men nå enda mer som artist for meg. I dag var han rå med sin bergenskrapp.
Anne Grete Praus, herlige dame, som gir det rett frem på en så kul måte.
Eggum og Praus er nå musiker, som jeg har fått et helt annet forhold til dem og dems sanger og teksten enn før "Hver gang vi møtes startet". Og jeg digger det!

Bertine gir noe ekstra til de andre med hvordan hun er musikalskt, og det passer så godt inn i dette konseptet.
Dolmen er morsom og i kveld tok han i og gjorde det bra.
Elvira som er den jeg lyttet en del på før har skuffet hittil, men i dag syns jeg hun gjorde det bittelitt bedre.

Og så kommer vi til Halvdan som jeg synes er en fantastisk musiker, men ikke har lyttet noe særlig på. Nå kommer det endres.

Vinni, hva skal jeg si. Jeg såg et dyp, en kunnskap og masse erfarenhet som jeg ikke tenkt over før. Hvor mye han har opplevd og så mye han kan. Og han har helt forandret mitt bilde av honom. Han er jo så mer enn den han var (i media), for 10 år siden. Mye mer.

Og til slutt, den herlige kombinasjonen Halvdan og Vinne beveger noe i meg. Og det kan se sånn ut at de to har knyttet seg til hverandre på en god måte. Var det ikke "farssa" Vinni kallet Halvdan nå i kveld? Fineste finingene.

Har visst nok små kræsjer for flere av de.

Sist redigert av Christa : 26-02-12 kl 01:07.
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.