|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetOg jeg som vurderer å bytte til induksjonstopp, kaste vannkokeren, for å få kjøkkenbenken fri.
|
|
|
|
#62 |
|
Dig for victory!
|
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenet
Det funker her. Og det som er for stort til å gå i roteskuffen, det hiver jeg bare inn på kontoret til mannen, så kan han rydde det.
|
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetDen ser ut som min kjøkkenbenk. |
|
|
|
#64 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetVi har en liten gang mellom kjøkkenet og stua, på vei ned til kjelleren, hvor det er totalt byggeplass for tida. Dere kan jo tenke dere hvordan det ser ut der.
|
|
|
#65 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var en kjent setning.
|
|
|
#66 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Epikur
|
Eller ta opp ett og ett plagg, kommentere høylytt hvor skittent og hva slags skitt det kunne være.
|
|
|
#69 |
|
godt brukt
|
Enn slik som det er hos meg? |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Hertuginne
|
Hun gjør det på hytta mi også, men det er helt greit.
|
|
|
#71 |
|
maler
|
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetFolk som plutselig svosjer ting rent er velkomne her når som helst. De som roper "Jeg følte jeg MÅTTE vaske over vinduene dine fordi de var så GRUSOMT skitne" kan egentlig la være å gjøre noe hvis de må komme i det hele tatt. Det er også minuspoeng for å kokvaske ull og kjøre kniver med treskaft i oppvaskmaskina.
|
|
|
#72 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetEn gang skulle svigermor passe guttungen en dag i uka i tre mnd. Jeg valgte dag og valgte fredag. Da kom vi hjem til tom kittentøyskurv, nyvasket gulv, skinnende blankt kjøkken og ryddig hus hver fredag. Jeg har altså ingen skrupler. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetJeg har telle kanter på alt i skapet, men bruker en evighet for å få ting inn i skapet..
|
|
|
#74 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetJeg har en venninne som jeg er overbevist om har magiske evner. I sommer var jeg og ungene på hytte - med liten hytte og tre regnværsdager på rad så det ikke akkurat vakkert ut der inne. Hun kom på besøk, og etter 20 minutter så det helt spotless ut der, helt uten at jeg merket at hun ryddet engang. |
|
|
|
![]() |
|
|