Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-12, 19:03   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenet

Jeg hater også synlig rot og blir gal her i huset, fordi jeg bor sammen med tre andre som kjører Mim-varianten, men bruker en annen oppbevaringsløsning, som heter "spisebord" og "kjøkkenbord" i stedet. :gaaaaah:

Gammel 22-02-12, 19:44   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Godt å se at det ikke er bare min familie som har ”flat surface syndrome”.

Det og "rydde i hauger"-syndromet råder her i huset hvertfall. Alt som er i en pen haug på en flat overflate er per def ryddet, liksom.

Fantastisk løsning, Harriet, finnes den i lilla også?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 19:47   #23
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er jo så enkelt å finne ting når alt ligger øverst. Har praktisert det i årevis selv også.

Gammel 22-02-12, 21:01   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg så også Mariskålen. Jeg minnes at HV en gsng fortalte at hun hadde en industriell stil hjemme.

¨
Jag hadde det. Så fikk jeg plutselig ikke ett, men tre barn, hvorav to ganske tett, et hus som er konstant oppussings-krigssone, full jobb, noen verv, barn med aktiviteter og behov for å trene en del selv og vips....!

Svigermor har tilbudt seg å rydde litt, da. Hun har ikke fått være her siden hun foreslo det.

Vanligvis har jeg også "flat surface", men jeg hater roteskuffer, roteskap, rotekott, roteboller og rotekopper. Jeg vil heller ha ett og annet oppå peisen, bordet eller i vinduskarmen enn å ha de fæle roteskuffene. Jeg har det ordentlig inni alle skap og vet hvor alt er. Unntatt den hersens termostoppen. Den er nok i en lekekasse. Eller et annet lurt sted. :think like a very small boy:

Gammel 22-02-12, 21:08   #25
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Dette så kjent ut!

Gammel 22-02-12, 21:24   #26
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Nydelig!

Gammel 22-02-12, 21:33   #27
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Nei, nei, nei, dette er jo bare FEIL!
Du må dytte alt inn i et skap! (Eller i en skuff, eller begge deler.)

Jeg er allergisk mot alt synlig rot, men så fort man kan lukke igjen skapdøren derimot... Out of sight, out of mind.

Hilsen Robyn med ryddige kjøkkenbenker, men forsøk ikke å åpne roteskapet.

Ha ha. Sånn er jeg også.

Gammel 22-02-12, 21:42   #28
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh, misunne! Eg vil også ha sånn benk, men får ikkje lov av mannen! Han påstår at alle ting skal ha sin faste plass! Høyrt slik???

Gammel 22-02-12, 21:44   #29
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forøvrig - klassisk "Hot Spot" (Flylady). Hot Spot'ar har krav på eksistens dei også.

Gammel 22-02-12, 22:45   #30
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klassisk hot spot, ja.

Gammel 22-02-12, 22:49   #31
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

:think like a very small boy:

I do

Gammel 22-02-12, 22:54   #32
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også den stilen og er meget fornøyd. Lettstelt og grei, gir meg masse ekstra nettid. Og ikke så touchy på svigermor da, HV. Min får rydde hvis hun vil- jeg har null stolthet på det. Jeg har alltid hatt to jobber etter at jeg fikk barn, hun bare en, så jeg gidder ikke så skamme meg selv om mitt hus er mer rotete enn hennes.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 22:58   #33
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Alle andre får rydde så mye de vil hos meg, men ikke hun. Hun klarer å rydde eller "hjelpe" på en utrolig invaderende måte, der hun holder alle ting opp i lufta og sier Åååååååå? Hva er DETTE? Hva bruker du DEN til? Har du en SÅNN?

Gammel 22-02-12, 22:59   #34
m^2

m^2 sin avatar

Standard

...

Sist redigert av m^2 : 23-02-12 kl 11:54. Årsak: ikke ta over tråden til HV, kanskje :sorry:
Gammel 22-02-12, 23:00   #35
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HV: Ouch. Ser den... :sympatiserer:

Gammel 22-02-12, 23:01   #36
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Alle andre får rydde så mye de vil hos meg, men ikke hun. Hun klarer å rydde eller "hjelpe" på en utrolig invaderende måte, der hun holder alle ting opp i lufta og sier Åååååååå? Hva er DETTE? Hva bruker du DEN til? Har du en SÅNN?

Du får tilfeldigvis legge frem sexleketøy og -undertøysamlingen og sende henne på rek på soverommet Kanskje hun avvennes?

Gammel 22-02-12, 23:27   #37
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh fineste benken.
Det er så godt å se at andre og har sånne steder i huset.

Gammel 22-02-12, 23:39   #38
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Åh, misunne! Eg vil også ha sånn benk, men får ikkje lov av mannen! Han påstår at alle ting skal ha sin faste plass! Høyrt slik???

En sånnen mann ville jeg og hatt Da hadde vi vært enige om hvordan det skal se ut her

Gammel 22-02-12, 23:48   #39
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der så litt kjent ut.

Gammel 22-02-12, 23:54   #40
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Åh fineste benken.
Det er så godt å se at andre og har sånne steder i huset.

Ja, ikke sant?
Ja til flere rotebilder!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.