Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hver gang vi møtes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-12, 22:59   #181
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Hver gang vi møtes

Og ja.. Det var dolmen som sang vinni sin sang: Let the monkeys out.
Jeg som surrer

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 23:00   #182
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg tror det handler om artistene. Dette programmet har ikke fenget meg, og det tror jeg er fordi jeg ikke er så kjent med Elvira, og at jeg føler at hun ikke har gitt så mye av seg selv i de foregående programmene.

Enig. Denne episoden ser jeg ikke på pga Elvira. Hun gir meg ingenting og jeg kjenner henne ikke. Ikke har jeg fått noe "av" henne i denne serien heller.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 23:13   #183
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg til neste program eg. Det kjem til å bli spesielt på fleire måtar. Og så ser eg at tv2 bekreftar at dei leiter etter artistar til ein ny sesong. Kan bli artig å sjå kven dei får med seg då.

Gammel 03-03-12, 23:41   #184
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får heller ikke så mye utav det denne gangen, men jeg tror det har med Elvira å gjøre, jeg har ikke noe forhold til henne fra før. Så jeg tror det kan bli bra igjen nesten gang.

Gammel 04-03-12, 01:49   #185
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes dagens episode var kjempefin. Halvdan sin versjon var drop dead nydelig. Anne Grethe gjorde en fantastisk versjon av Egypt song (frysninger!!) og Bertine.... Sukk. Jeg synes det var tøft av Jan Eggum å prøve seg på engelsk og når en ateist får gåsehud av en salme - da sier det sitt. Vinni sin sang kunne vært tatt rett ut av hans egen plate.

Jeg synes det var en super episode og det var godt å høre disse tolkningene. Og så gleder jeg meg som en unge til det som nesten kan bli det absolutte høydepunktet: Knutsen & Ludvigsen-sangene.

Gammel 04-03-12, 02:12   #186
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, det neste trur eg blir bra

Gammel 06-03-12, 11:48   #187
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg datt av med Elvira. Skulle sett reprisen søndag, men droppet det og. Elvira gir meg ingenting. Til lørdag igjen derimot, det blir bra tror jeg.

Gammel 06-03-12, 12:13   #188
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ein finner jo smakebitar frå neste lørdag ute no. Sangane frå programmet er gitt ut, ( dei slapp cden på søndag ) men eg klarar ikkje å finne så mange sangar der som er til Dolmen.

Gammel 06-03-12, 13:03   #189
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Vinni sin Godmorgen Norge er utrolig bra, fiiin å våkne til i alle fall - ny alarm på mobilen!

Gammel 06-03-12, 13:22   #190
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg synes Vinni sin Godmorgen Norge er utrolig bra, fiiin å våkne til i alle fall - ny alarm på mobilen!

Hvor da? Finner ikke jeg... :kløne:

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 13:32   #191
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Hvor da? Finner ikke jeg... :kløne:

Ligger på Spotify. Bare søk på Hver gang vi møtes og velg alle resultater, så kommer Dolmen sine låter opp nederst på lista.

Gammel 06-03-12, 14:06   #192
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Takk. Blir man ikke i godt humør av den på morgenen vet ikke jeg!!

Gammel 06-03-12, 14:13   #193
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Takk. Blir man ikke i godt humør av den på morgenen vet ikke jeg!!

Nei, sant!?? Skikkelig feelgood og gla´låt!

Gammel 06-03-12, 14:16   #194
Krem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Nei, sant!?? Skikkelig feelgood og gla´låt!

Helt klart! Og min fjortis-crush på Vinni fortsetter.

Gammel 06-03-12, 14:19   #195
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Gammel 06-03-12, 14:23   #196
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finner den ikke på youtube?

Gammel 06-03-12, 14:24   #197
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Finner den ikke på youtube?

Jeg har bare funnet den/de på Spotify, ikke YT.

Gammel 10-03-12, 22:56   #198
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva synes vi i dag da? Jeg har hørt Vinnis låt og den er en favoritt!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 23:04   #199
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Liker!

Gammel 10-03-12, 23:08   #200
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefin episode Likte det meste her!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.