Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hver gang vi møtes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-12, 18:37   #161
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes

Lillebjørn Nilsen, Øystein Sunde (kunne virkelig tenkt meg å høre han i noe annet enn egne sanger) Bjørn Eidsvåg, Kari Bremnes, Silje Nergaard, Jan Teigen, Karoline Krüger, og masser av ovenfor nevnte folk.

Gammel 26-02-12, 18:48   #162
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tipper det blir lettere å få folk til å stille i en evt. ny omgang.

Jeg har kun sett et par av episodene, men skal se resten på opptak. Sommerfuggel i Vinterland og Twisted Little star er to som har satt seg i mitt hode. Vinni sin egen versjon av førstnevnte (den som ikke ble tatt opp i serien) falt jeg ikke for.

Jan Eggum mistet meg med Kaia Huuse. Det er synd når sånne private greier forstyrrer for god musikk. Jeg må nok skjerpe meg litt.

Gammel 26-02-12, 18:52   #163
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Kaia Huuse er en utrolig koselig og ujålete dame, og som virkelig ikke lever på mannen sin og tror det skal være nok. Hun er nok i stor grad blitt mistolket etter avisenes forgodtbefinnende. Det er langt mellom sannhet og avisskriverier i den saken.

Gammel 26-02-12, 19:13   #164
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er så glad i dette programmet, og håper virkelig at det kommer flere sesonger! Har oppdaget mye fint som følge av programmet, faktisk. Jeg hører endel på Anne Grete Preus om dagen, og har blitt veldig glad i flere av tekstene hennes. Har fått øynene opp for både tekstene til og personen Jan Eggum, blitt imponert over tolkningene til Halvdan Sivertsen og Vinni gir jo et fantastisk inntrykk. Jeg har hørt endel på Paperboys før, men har ikke hørt etter.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 13:26   #165
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Jeg er helt varm i hjertet mitt. Halvdan gjør det så fint, og Halvdan og Vinni sammen, fine.

Hvor får jeg kjøpt sangene?

Fås kjøpt på Itunes.

Gammel 03-03-12, 21:36   #166
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen som ser på i kveld? Litt tamt syns eg - Sivertsen var fin ( som vanlig)

Gammel 03-03-12, 21:44   #167
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Joda, ser på jeg. Men ELvira fenger meg ikke så mye.

Gammel 03-03-12, 21:50   #168
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser også på, men skuffet over at det var Elvira idag.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 21:52   #169
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Uff, skulle ønske Eggum hadde tatt den der på norsk. Dette blei heilt rart syns eg....

Gammel 03-03-12, 21:55   #170
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal begynne å se nå. Jeg orker ikke å se programmet uten å ta det opp, for da kan jeg spole over alle de &€@&" reklamepausene.

Gammel 03-03-12, 22:22   #171
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Halvdan sin tolkning i kveld førte selvfølgelig til snørr og tårer her.

Og i runde 2, så må Prepple i DumDumBoys være med.

Gammel 03-03-12, 22:24   #172
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sang Vinni i del 1?

Gammel 03-03-12, 22:31   #173
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Sang Vinni i del 1?

ja.

Er ikke dette siste episode?

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 22:33   #174
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

ja.

Er ikke dette siste episode?

Nei, de har vel ikke hatt Øystein Dolmen i fokus enda?

Gammel 03-03-12, 22:44   #175
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Jo, det tror jeg.
vinni tok en apesang eller noe`?

Gammel 03-03-12, 22:47   #176
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Var ikke det Halvdan i programmet til Vinni?

Edit; Har sjekka, det var Øystein som sang den apesangen.

Sist redigert av polarjenta : 03-03-12 kl 22:54.
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 22:49   #177
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Jeg var såvidt inne på tv2 sine sider, og der er alle artistene nevnt, med unntak av Elvira og Øystein Dolmen, så da tror jeg nok at han gjenstår.

Gammel 03-03-12, 22:49   #178
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kommer den eneste Elvira sangen jeg har hørt, bortsett fra Floden.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 22:55   #179
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg var såvidt inne på tv2 sine sider, og der er alle artistene nevnt, med unntak av Elvira og Øystein Dolmen, så da tror jeg nok at han gjenstår.

Jeg var innom der nå og det stod: Den inneværende sesongen av serien har tre episoder som gjenstår, og i lørdagens program skal Elvira Nikolaisen hylles.

Så da er det sikkert Elvira og Dolmen. Mulig siste episode er en samle/sluttepisode eller noe

Gammel 03-03-12, 22:58   #180
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg syntes de første programmene var fine, men nå kjenner jeg at jeg går litt lei. Vet ikke helt hvorfor.

Jeg tror det handler om artistene. Dette programmet har ikke fenget meg, og det tror jeg er fordi jeg ikke er så kjent med Elvira, og at jeg føler at hun ikke har gitt så mye av seg selv i de foregående programmene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.