Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hver gang vi møtes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-12, 21:55   #121
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hver gang vi møtes

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Hvis ikke hele Norge elsker Vinni etter kveldens program, skjønner jeg ikkeno'.

Han har mye klokt å si og har visst opplevd mye. Helt annerøedes enn jeg trodde.

Sist redigert av Christa : 25-02-12 kl 22:11.
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 21:59   #122
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vinni har vært elskbar lenge , jammen på tide folk skjønner det!

Gammel 25-02-12, 22:00   #123
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjenner en helt ny respekt for Vinni etter denne kvelden. Han er så åpen og ærlig,en flott mann! Og Jan Eggum har blitt en av mine favoritter,han også.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 22:49   #124
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Vinni har vært elskbar lenge , jammen på tide folk skjønner det!

Gammel 25-02-12, 23:06   #125
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fy søren for en tolkning av Halvdan!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 23:09   #126
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg er helt varm i hjertet mitt. Halvdan gjør det så fint, og Halvdan og Vinni sammen, fine.

Hvor får jeg kjøpt sangene?

Gammel 25-02-12, 23:09   #127
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, ville ha sett mer Vinni og Halvdan sammen!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 23:09   #128
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Jeg er helt varm i hjertet mitt. Halvdan gjør det så fint, og Halvdan og Vinni sammen, fine.

Alt ligger på Spotify.

Gammel 25-02-12, 23:10   #129
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De ligger på Spotify ihvertfall. Platen kommer vel når alle er ferdige? Nå ligger de som er "gjort" ute på Spotify.

Gammel 25-02-12, 23:11   #130
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

De ligger på Spotify ihvertfall. Platen kommer vel når alle er ferdige? Nå ligger de som er "gjort" ute på Spotify.

Tror det kommer plate, ja. Og den skal jeg kjøpe. Men føler jeg må ha noen av sangene nå.

Gammel 25-02-12, 23:11   #131
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syns også Anne Grethe var veldig fin. Herlig skramlete.
Halvdan var fantastisk

Gammel 25-02-12, 23:12   #132
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

De legges ut på Wimp etterhvert som programmene går også.
Her fantaserer vi om hvem vi vil se når de selvfølgelig lager ny runde av programmet. Jeg vil se Åge Aleksandersen i alle fall.

Gammel 25-02-12, 23:13   #133
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Janove, Kaizers

Gammel 25-02-12, 23:20   #134
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh, som jeg elsker dette programmet, og artistene!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 23:40   #135
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Vinni imponerer virkelig.
Og fyyy søren så bra Jan Eggum synger nå!!!

Jeg har aldri likt Eggum, men etter dette programmet har jeg forandret synet mitt om han totalt!

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eggum imponerte her i alle fall - ganske modig, og flott!

Han har mye klokt å si og har visst opplevd mye. Helt annerøedes enn jeg trodde.

jeg begynte å lage qoutes men det ble så mange at jeg sluttet.

Jeg har alltid hatt et spesielt fohold til Halvdan Sivertsen. Sommerfugl i vinterland har alltid gitt meg tårer i øynene og det ble forsterket med Vinni sin versjon.
Jeg var spent forran dagens episode om Vinni, for jeg har som mange andre vært farget av media, men jeg syns dette programmet rettferdigegjorde han og gav han en ny sjangse! Han er jo så skjønn! (og dyp faktisk)

Elvira havner i bakgrunnen og Grete Preus er like dyp som jeg hadde trodd.
Dolmen er like morsom som jeg trodde, og Bertine like hærlig som jeg hadde forventet.

Den siste sangen til Halvdan til Vinni skuffet meg litt, men han gjorde jo bare det beste utifra en sang..på en måte..

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 23:50   #136
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kanskje ingen stor musiker, men store låtskrivere synes jeg i alle fall de var. (har ikke sett ham i aksjon i dette programmet. Halvdans utgave av Twisted Little Star går derimot på repeat hos meg.)

Ja, den er virkelig nydelig og gir ny mening til sangen. Samme med Zetlitz' versjon av "Telefon".

Gammel 25-02-12, 23:52   #137
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ja, den er virkelig nydelig og gir ny mening til sangen. Samme med Zetlitz' versjon av "Telefon".

Do agree!

Gammel 25-02-12, 23:55   #138
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Jeg har aldri likt Eggum, men etter dette programmet har jeg forandret synet mitt om han totalt!

Jeg på min side har altid elsket Eggum (Ja, alltid: Fra jeg var bitteliten og hørte "Alarmen går", "Heksedans" og "Natt forbi"), og dette programmet har bare forsterket min fascinasjon og beundring for fyren.

Gammel 25-02-12, 23:59   #139
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vokst opp med Eggum, da broren min var stor fan, og mor mi med, så jeg har alltid vært veldig glad i musikken hans. Da jeg var på konsert med Gitarkameratene, var det Eggum, med sin tørre, understated, humor som fikk meg til å ligge langflat og brøle av latter.

Hver gang vi møtes, har bare gjort meg mer glad i den fyren - i ham og i Halvdan.

Gammel 26-02-12, 00:00   #140
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Dette konseptet er så fint, innsikten og det at det er tid til hver enkelt artist er helt nydelig. Programmet har en ro, ingen slitsomme programledere som skal inn og fronte seg selv.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.