|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Textrovert
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer
Nah. Jeg er egentlig bare glad til. Slike magasiner er jo bare noe skjit likevel. Like greit å holde seg unna dem.
|
|
|
#222 |
|
Erfaren nok
|
Jeg leser moteblader og synes sånt er stas jeg. Og jeg innrømmer at jeg nyter å kunne gå inn i vanlige butikker og handle klær.
|
|
|
#223 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg er faktisk mest på linje med Maverick i denne tråden. |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Bare for å nevne det; det er nå over 5 år siden min operasjon og huden er blitt bedre av seg selv. Jeg hadde heller ingenting igjen av puppene og vurderte å operere fordi jeg ikke ville se ut som en åttiåring oventil (det var bare løs rynkehud der), men nå er de helt fine igjen, av seg selv. Lårene ser også bedre ut selv om det er endel løshud der. Magen opererte jeg da, og det angrer jeg ikke på. Men greit å tenke på at kroppen kan forandre seg drastisk på få år.
|
|
|
#225 |
|
|
Faktisk? |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Halloen!
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Erfaren nok
|
Magen min er jo ikke lekker, men det er liksom greiere med den, for det å ha litt mage etter to barn og alt, det er ok føler jeg. Men jeg var definitivt størst over lår og rompe, og det merkes veldig på huden.
|
|
|
#228 |
|
En som trener
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerWear sunscreen. Don't read beauty magazines. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#229 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerÅåååh. Den er så fin, Storm.
|
|
|
#230 |
|
Epikur
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerDet er - etter hva jeg definerer som OK - ingen som ikke har tatt opp ting på en ikke-OK måte i denne tråden.
|
|
|
#231 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerEr det ikke et ordtak som er nokså dekkede i denne sammenheng? En får være som en ble når man ikke ble som man skulle eller noe lignende.
|
|
|
#232 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerBare et innspill, siden kropp nå ble tema, og ungdom, og fasong et.c. Hva min mor skulle gjort, som hun ikke gjorde, og som jeg ikke kan fatte og begripe at hun ikke innså. Når ungen din vokser til å bli 1,69, så kan man ikke nødvendigvis forvente at kroppen i tråd med vektst av pupper og lår, skal holde seg på under 60 kg for evig tid. Noen gjør det, men noen gjør det ikke, og de er ikke overvektige av den grunn. Utrolig hvor forskrudd hodet mitt ble av vekt og skam og liten info om kvinnelige former og hva det innebærer. Å måtte endre på bunaden etter konfirmasjonen er ikke rart. Det er helt normalt. |
|
|
|
|
|
#233 |
|
Halloen!
Enig, men synes du at det å beskylde andre for å utelukkende være opptatt av komplimenter og for å være navlebeskuende er et "kjærlig klask i bakhodet?" Jeg synes en "litt hard klubbe midt i planenten" er en mer passende metafor for noen av innleggene dine tidlig i tråden. |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Pauset
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg er ikke så innmari glad i å vise meg i bikini. Har en kropp som er laaaaangt fra perfekt, men innser et par ting: |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Epikur
|
det er mye kjærlighet i en hard klubbe.
|
|
|
#239 |
|
Halloen!
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerDere klarte å gjøre denne også om til en grisetråd? |
|
|
|
|
|
#240 |
|
intro
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg gleder meg til jeg har modnet/blitt klok nok til å leve godt med blå, åresprengte legger og massive cellulitter - da får jeg kanskje overskudd til å konsentrere meg om det som virkelig betyr noe, nemlig å produsere grisevitser.
|
|
![]() |
|
|