Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 09:23   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg er litt sånn.

Jeg er lei vinter. Særlig sånn sørpe vinter, med sludd og vind. Nå er den på vei bort, snøen. Veiene er bare og deilig å kjøre på, vi ser litt gress her og der, og det er lyst om morgenen.

Så vår blir deilig! Men samtidig så er jeg sånn ift vår og sommer.
Det betyr også fokus på mindre klær på kroppen… det betyr mindre bruk av hold-in-strømpebukser under kjolene, det betyr slutten på deilige vinterstøvletter, gode jakker og det å kle seg litt inn - og ikke minst - i farger som jeg liker!

I tillegg er vinteren sånn at det er helt greit å være blek. Ingen forventer at man er brun og fresh da. Men mot vår og sommer så dukker den ene etter den andre opp med brunere hud, lekre sommerlegger og fine småsko.

Jeg har blåhvite fotball-legger og bruker str 41 i sko, så jeg føler liksom aldri at de småskoene blir så veldig nette på meg anyway.

Er det flere som har det litt som meg?

Eller er det sånn at alle elsker vår og sommer.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.