|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: London med barnHentet fra hjemmesiden.
|
|
|
#62 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: London med barnJeg var på London Dungedon første gang da jeg var 14, mener jeg. Jeg mener jeg var der alene og jeg elsket stedet, men det er definitivt noen år til for eldstemann. Fra 12 år, kanskje. Helt avhengig av typen.
|
|
|
#63 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: London med barnVi var på London Dungeon i høst. LilleVenn var da akkurat fylt 8. Det var hun som absolutt ville dit, hun hadde hørt om det fra flere jevnaldrende venner som hadde vært der. Hun syntes noe av det var litt skummelt og var nok akkurat på grensen sånn aldersmessig. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
villende
|
Sv: London med barnJeg ville ikke tatt med såpass små i London Dungeon. Det er jo laget kun for å skremme. Vi droppet også the Bloody Tower i Tower. Jeg forklarte Snupp hvorfor og han syns det holdt med fortellingene av hva som har skjedd i Tower, han trengte ikke mer detaljerte inntrykk. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: London med barnKan jeg dra frem denne tråden igjen, ser at jeg har vært innom tråden før.. er hjemme med sykt barn og sitter og surrer....
|
|
|
|
#66 |
|
Glamorøs
|
Sv: London med barn
Ikke nødvendigvis varmere enn i Oslo. Vi var der ti dager i starten av juli for noen år tilbake og på bildene ser jeg at jeg går i jeans hele tiden, og med t-skjorte og evt. cardigan. Og regnjakke da.
|
|
|
#67 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Sv: London med barnFint at denne ble dratt frem igjen! Skal til London med 7- åring om noen dager og her var det tips!
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Også hjemme med sykt barn, surrer rundt og får ikke gjort noe fornuftig.
|
|
|
#69 |
|
Tja...
Sv: London med barnTakk for svar.
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: London med barnVi skal bo på Premier Inn. Husker ikke hvor, men skal sjekke for deg. Det er i alle fall på andre siden av elven, ikke så langt fra London Eye tror jeg.
05 og 08 Sist redigert av millact : 17-10-12 kl 15:09. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: London med barnJeg hadde med meg 7-åring i høstferien, og det var helt fantastisk. Både hun og jeg storkoste oss.
|
|
|
|
#73 |
|
Tja...
Sv: London med barnSupre tips.
|
|
|
|
#74 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: London med barnMusical koster en formue, ja. Men snuppa har alltid vært interessert i sånn og storkoste seg. Hun har sett MammaMia-filmen mange ganger, og hørt masse på musikken. Så den ble et veldig naturlig valg.
|
|
|
|
#75 |
|
Borte
|
Sv: London med barnMamma Mia var opptur for min tiåring også og da særlig fordi hun har sett filmen så mange ganger tror jeg. Det var en fordel at hun kunne sangene og visste hvordan fortellingen var.
|
|
|
#76 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg klarer heller ikke filmen. Stellan Skarsgård, Pierce Brosnan og Colin Firth SKAL IKKE SYNGE. På musicalen var det noen helt andre som sang, og da var det greit nok.
|
|
|
|
#78 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Måtte dere bestille bord på noen av disse? Vi skal til London i romjulen og mange av disse spisestedene høres aktuelle ut! Vi er 8 personer i følget. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: London med barnVi bestilte bord til Hawksmoor, men trengte det nok ikke. Vi var bare 2. Til 8 personer hadde jeg bestilt til de fleste av stedene (unntatt Wagamama).
|
|
![]() |
|
|